NL100 MSS JJ vanuit MP2

• Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      In deze hand krijg ik JJ in MP2 welke ik natuurlijk open. De CO besluit mij te callen.

Op de flop hit ik mijn top set en maak de c-bet welke gecalld wordt. De turn brengt een harten 8 welke nog niet gevaarlijk is op dit board en maak een second barrel, waarop de CO mij besluit te reraisen naar all in.

Ik maak hier de call, omdat ik met mijn topset nog steeds voorleg op bijna alle handen die hij kan hebben.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $79,7
      BB:
      $36,5
      UTG1:
      $155,1
      UTG2:
      $37,3
      MP1:
      $100
      Hero:
      $44,15
      MP3:
      $102,75
      CO:
      $44,5
      BU:
      $103,05

0,5/1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:heart: , J:diamond:
      3 folds, Hero raises to $3,00, MP3 folds, CO calls $3,00, 3 folds.

Flop: ($7,50) J:club: , 5:heart: , 3:spade: (2 players)
      Hero bets $5,35, CO calls $5,35.

Turn: ($18,20) 8:heart: (2 players)
      Hero bets $13, CO raises to $36,15 (All-In), Hero calls $22,80 (All-In), CO gets uncalled bet back (All-In).

River: ($89,80) A:club: (2 players)

Final Pot: $89,80
  • 9 antwoorden
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      En de vraag is?
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Skrolk

Ik maak hier de call, omdat ik met mijn topset nog steeds voorleg op bijna alle handen die hij kan hebben.

lol hoe wil je hier ooit beat zijn? Snap echt niet waarom je deze hand post..
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Ez fold op turn.

Villain doet dit alleen met overpairs en sets en het is obv dattie quads/hogere set gaat maken op de river.
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hi,

Tja easy broke natuurlijk met de nuts.
      Je zou de flop iets kleiner kunnen cbetten omdat het board droog is.

T.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      Ez fold op turn.

Villain doet dit alleen met overpairs en sets en het is obv dattie quads/hogere set gaat maken op de river.
      Shinryuu, als je gaat trollen kan je dan zo vriendelijk zijn om naar het trollhoekje te gaan @ off-topic, Bij voorbaat dank :)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Skrolk,

Ik vind je hand nice gespeeld. Variatie in de betsizing op de Flop kan.

Als je hier wordt geraised ben ik altijd blij om het erin te krijgen met Topset tegen 2pair/lagere sets van mijn tegenstander :)

Waarschijnlijk had ie Azen en binkte dan een 2 outer op de river but that's poker

Mvg,
      Gerv
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Ah Gerv kom op man :f_biggrin: Als iemand die 3 jaar lid is van deze site, platinum is en een decent aantal posts heeft en dan zo'n hand post vraagt er gewoon om om getrolled te worden :facepalm:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Markenator
      Ah Gerv kom op man :f_biggrin: Als iemand die 3 jaar lid is van deze site, platinum is en een decent aantal posts heeft en dan zo'n hand post vraagt er gewoon om om getrolled te worden :facepalm:
      Evenso, het maakt niet uit hoelang iemand lid is of welke status iemand heeft. Het handbeoordelingsforum is niet bedoeld om te trollen en spammen.
      Misschien wil OP juist meer weten over het spel/betsizing etc in de rest van de hand, niet perse de call op de river.
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Wat een leuke reacties toch op mijn post :D

De hand ging niet zozeer over de nuts hebben wel of niet maar over de reraise op mijn c-bet op turn.

Omdat er heel vaak aggressief tegen me wordt gespeeld na mijn second barrel op de turn op nl100.

Het klopt idd dat ik al 3 jaar lid ben, maar na een break van bijna een jaar heb ik in september het online spelen weer opgepakt, met een groot volume en dus een "hoge" status.

Dus ben een beetje opzoek naar de juiste lijnen voor me mss spel.