NL20 KK overpair riverplay

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($22.30)
      BB ($31.50)
      Hero ($20.50)
      UTG+1 ($20)
      UTG+2 ($25.54)
      MP1 ($20)
      CO ($20.81)
      BTN ($18.92)

Dealt to Hero K:diamond: K:heart:

Hero raises to $0.80, fold, fold, fold, fold, BTN calls $0.80, fold, fold

FLOP ($1.90) 5:diamond: 3:heart: T:spade:

Hero bets $1.42, BTN calls $1.42

TURN ($4.74) 5:diamond: 3:heart: T:spade: 9:diamond:

Hero bets $2.37, BTN calls $2.37

RIVER ($9.48) 5:diamond: 3:heart: T:spade: 9:diamond: T:diamond:

Wat is hier mijn beste lijn?

villain is 90/60 over 15 handen
  • 5 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het lijkt erop alsof hij een hand heeft die niet supersterk is maar wel graag naar de SD wil.

Ik denk dat ik op de river check, aangezien ik nog maar weinig handen zie waar je nog value van kan krijgen. Afhankelijk van zijn betsize zou ik dan callen of folden. (heel vaak folden).
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Check/call op river. 90/60 is total maniac. Na jouw check zal hij met veel plezier 90% van de tijd bluffen om je uit de hand te duwen. Heeft hij je beat, niks aan te doen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Check/call op river. 90/60 is total maniac. Na jouw check zal hij met veel plezier 90% van de tijd bluffen om je uit de hand te duwen. Heeft hij je beat, niks aan te doen.
      Bwa dat vind ik echt te vroeg om zulke uitspraken te doen, hij heeft maar 15 handen op hem + 90/60 zijn preflop stats en zeggen niet perse iets over de AF.

Ik vind dat je groter op de turn moet betten. Daarna twijfel ik tsn blockbet op river (blockbet/fold) of check/fold.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Tegen een 90/60 bet ik de turn ook hoger (dichtbij de pot), en bet ik zelfs de river nog eens, maar wel laag om hem niet af te schrikken aangezien je hem dan bijna al in zet.

Proberen een 90/60 speler op een range te zetten is onbegonnen werk. 2x callen betekent imo niet veel, zelfs niet dat hij "iets" heeft, ik heb al genoeg van dit soort spelers 3x zien callen met A-high of bottom pair. Hij called nog wel dikwijls genoeg met slechter in mijn ervaring.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Als ik alles in beschouwing neem dan denk ik dat ik de river blockbet/ fold.

Hij is inderdaad een 90/60 speler maar dit gaat maar over een sample van 15 handen. Hij zal misschien wel wat looser zijn dan de gemiddelde speler, maar hier kan je nog geen uitspraken over doen. Als het nu bv. 90/5 was of zo, dan lijkt het gewoon een calling station.

De turnbet zou ik wel groter maken aangezien hij daar wel callt met iéts (een draw, een overpair en Tx hand) en daar wil je value van. Daar bet ik zeker 4$.

Op de river kan hij nog Tx handen hebben, een FD is less likely, maar hij kan daar ook nog JJ/QQ hebben.

Als je hier 3.5-4 bet, dan kan je nog steeds folden tegen een shove (hij heeft nog 14.23 behind op de river) en je krijgt nog value van JJ/QQ. Als je hier checkt dan krijg je een bet van 7-8$ om je oren en dan moet je maar gissen of je kan callen tegen een unknown.