World Domination promotie bij PartyPoker

• elderick
      elderick
      Bronze
      het gaat weer beginnen, wie doet er weer mee en laat zich uitkleden door 11 keer upsala te halen?

ik denk dat ik toch weer mee doe, kan het niet laten. :coolface:

edit Lanfear: Ik heb de titel een klein beetje aangepast met hoofdletters en de pokerroom
  • 68 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      wat bedoel je?

ik ken het denk ik alleen van de tony g filmpjes :coolface:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Vanaf 7 november (05:00 uur) tot 31 december organiseert PartyPoker weer de World Domination promotion.

In deze populaire promotie kun jij de wereld veroveren door het verzamelen van PartyPoints. In deze promotie kun je freeroll tickets, cashprijzen en een hoofdprijs van wel $100.000 winnen.

Hoe gaat het in zijn werk?
      Vergelijk het een beetje met het bordspel Risk. Voor iedere 10 PartyPoints die jij verzamelt verover je een stad. Heb je alle drie de steden uit een land, dan heb je het land veroverd. Heb je alle landen uit een continent, dan staat het continent onder jouw bewind.

Voor het veroveren van iedere land en continent word jij beloond met een cashprijs. Ook een deel van de steden levert je al direct een cashbonus en freeroll ticket op.

Verover je alle continenten, dan heb je World Domination en krijg je de hoofdprijs van $100.000.

Heb je nog geen account bij PartyPoker? Maak er dan nu een aan:

Een overzicht van alle prijzen van continenten, landen en steden:

• Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Speel toch al op Party. Dus mogelijk extra rakeback is altijd goed meegenomen! :)

Je moet je zeker nergens opt-innen ofzo?
    • elderick
      elderick
      Bronze
      ze geven je steeds na de eerste 5 points en daarna 10 points een kaartje wat je moet draaien, het probleem vorige keer was dat er bijna niemand een kaartje uit de 3e rij had, en omdat je toch een rijtje vol wil hebben ga je meer spelen op hogere limieten en meer risico's nemen dan je anders zou doen.

bij promoties staat dan vanaf 7 november world domination en als je genoeg punten hebt kan je daar je kaartjes draaien. mijn advies blijf je eigen spel spelen en neem dit als bonus mee en ga niet bewust zoals bv ik heb gedaan op punten jagen.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Beetje lame dat ze weeral deze promotie doen niet? Een gebrek aan creativiteit misschien?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Beetje lame dat ze weeral deze promotie doen niet? Een gebrek aan creativiteit misschien?
      Normaal wisselen ze de verschillende populaire promoties inderdaad wel af meestal.

Maar in dit geval misschien een keer back-2- back omdat de vorige zo populair was.
    • elderick
      elderick
      Bronze
      yep, weet er alles vanaf, hij was ontzettend poulair, alleen zoals ik al eerder aan haalde er waren mensen die letterlijk 100 kaartjes op een dag hadden en dan nog je kaart niet vol, die zie er niet meer terug denk ik zo. er staat hier nog wel een oud-topic over. op dait forum dan he.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Maar elke actie die je gratis $, freerolls of PP's kunnen opleveren is toch gewoon top imo?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik zou er niet vanuit gaan dat ze 2.000 keer de $100.000 world domination prijs gaan uitbetalen :s_cool:

De mensen die zoveel kaarten haalden zullen denk ik juist wel terugkeren, omdat de vorige world domination promotie juist zorgde voor een grote groei in de traffic, wat juist voor de spelers die zo veel spelen wel prettig is.
    • supahfish
      supahfish
      Bronze
      Ik heb nu 12 partypoints, hoe krijg ik nu zo een kaartje of hoe en wanneer kan ik dat claimen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      als het goed is zou je deze moeten kunnen zien in je account bij "my account" en dan de sectie "bonusses/promotions"
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      yes, heb al Medellin.
      Mijn kennis van de wereldbol zal hier nog vooruit gaan. Moest nl ff zoeken waar Colombia lag. ^^
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Misschien is rij 3 nu wel de makkelijkste Copy
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Lijkt me wel. 2 kaartjes 2 Medellins. x)
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Was wel benieuwd dus even op Duitse forum gespiekt, het gaat om de steden die in rij drie staan als je je muis op het land houdt, dat zijn:

Liverpool
      Malmo
      Novosibirsk
      Dusseldorf
      Poznan
      Milan
      Lyon

Hong Kong
      Bangolore
      Yokohama

Melbourne
      Christchurch

Rosario
      Rio de Janeiro
      Cali

Montreal
      Monterrey
      Chicago
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Stockholm al 3 keer :f_cool:
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      ik heb naples al, jeej mag aan een freeroll meedoen op 05/01/12 at 15:30 ET (21:30 CET) van $4K.
      waarschijnlijk doen er duizenden aan mee :facepalm:
      edit: newcastle erbij.
      men eerste 2 steden en 2 freerolls :P

edit: heb vandaag 4 steden gekregen tijdens het spelen.
      uitslag: 3 freerolls: 1x $3K, 1x $4K en 1x $10K.
      toch niet slecht voor een actie van partypoker :D .
      nu in januari nog wat cashen in die freerolls :p
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Als eerste heb ik Rome veroverd, ze hadden als je het mij vraagt ook erg creatieve prijzen kunnen doen, maar cash is ook leuk :coolface:
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Ik ga ook eens wat steden proberen halen, heb net HM2, ineens wat uittesten :)