Terug van weggeweest

• LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Dag mede-pokerfanaten,

Hierbij wil ik me even kort voorstellen, na 2 jaar inactief geweest te zijn ben ik door het tweede startkapitaal op Poker770 weer begonnen met poker. Ik ben zelf een 23 jarige student Hbo psychologie, waarvan ik nu in het laatste half jaar zit.

Mijn pokerverleden heeft hoge pieken en diepe dalen (tilt!) gekend. Door deze site en jullie hulp hoop ik een betere pokerspeler te worden.

Wees niet verlegen als je meer over mij wilt weten. ;)
  • 11 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Hoe hoog waren de pieken en hoe diep de dalen? :P
    • FreekvanAerle
      FreekvanAerle
      Bronze
      Vertel even wat je speelde en wat je nu van plan bent te gaan spelen.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      betekent de 010 in je naam dat je afkomstig/woonachtig bent in Rotterdam?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hebben alle Nederlandse steden codes ofzo? Dacht dat alleen onze Zuiderburen zo'n dingen hadden maar blijkbaar ook onze Noorderburen! ;) .

Verder wens ik je ook welkom en hoop ik dat de pieken groter dan de dalen mogen zijn! Wat speel je nu?
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Hoe hoog waren de pieken en hoe diep de dalen? :P
      Mijn pieken waren $800 dollar op PP en $250 op Stars, beide ongeveer 10x het startkapitaal waarmee ik begon.

Mijn dalen zijn broke gaan tijdens een tilt, niet één maar meerdere malen :rage: (heb ze niet geteld, haha)! Schatting van het verlies door tilt, rond de $600. Mijn tiltpatroon is trouwens hoger gaan spelen dan mijn BR aankan, vaak speel ik dan ook niet mijn a-game meer.

Wel duidelijk waar ik op moet letten lijkt me. :P

Oorspronkelijk gepost door FreekvanAerleVertel even wat je speelde en wat je nu van plan bent te gaan spelen.