Terug van weggeweest

• LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Dag mede-pokerfanaten,

Hierbij wil ik me even kort voorstellen, na 2 jaar inactief geweest te zijn ben ik door het tweede startkapitaal op Poker770 weer begonnen met poker. Ik ben zelf een 23 jarige student Hbo psychologie, waarvan ik nu in het laatste half jaar zit.

Mijn pokerverleden heeft hoge pieken en diepe dalen (tilt!) gekend. Door deze site en jullie hulp hoop ik een betere pokerspeler te worden.

Wees niet verlegen als je meer over mij wilt weten. ;)
  • 11 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Hoe hoog waren de pieken en hoe diep de dalen? :P
    • FreekvanAerle
      FreekvanAerle
      Bronze
      Vertel even wat je speelde en wat je nu van plan bent te gaan spelen.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      betekent de 010 in je naam dat je afkomstig/woonachtig bent in Rotterdam?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hebben alle Nederlandse steden codes ofzo? Dacht dat alleen onze Zuiderburen zo'n dingen hadden maar blijkbaar ook onze Noorderburen! ;) .

Verder wens ik je ook welkom en hoop ik dat de pieken groter dan de dalen mogen zijn! Wat speel je nu?
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Hoe hoog waren de pieken en hoe diep de dalen? :P
      Mijn pieken waren $800 dollar op PP en $250 op Stars, beide ongeveer 10x het startkapitaal waarmee ik begon.

Mijn dalen zijn broke gaan tijdens een tilt, niet één maar meerdere malen :rage: (heb ze niet geteld, haha)! Schatting van het verlies door tilt, rond de $600. Mijn tiltpatroon is trouwens hoger gaan spelen dan mijn BR aankan, vaak speel ik dan ook niet mijn a-game meer.

Wel duidelijk waar ik op moet letten lijkt me. :P

Oorspronkelijk gepost door FreekvanAerleVertel even wat je speelde en wat je nu van plan bent te gaan spelen.
      Ik speel het liefst kleine snelle Turbo S&G's, 6 of 10 man. De wat grotere toernooien liggen mij ook wel, maar helaas heb ik daar niet zoveel tijd voor op het moment. Ben eigenlijk altijd al een toernooispeler geweest, cash games zijn niet mijn ding haha!

Oorspronkelijk gepost door Last2Ac betekent de 010 in je naam dat je afkomstig/woonachtig bent in Rotterdam?
      Nee eigenlijk niet, is nog mijn oude nickname van vroeger. De cijfers zijn willekeurig omdat de naam alleen al bezet was. Vandaar. =)

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr Hebben alle Nederlandse steden codes ofzo? Dacht dat alleen onze Zuiderburen zo'n dingen hadden maar blijkbaar ook onze Noorderburen! .

Verder wens ik je ook welkom en hoop ik dat de pieken groter dan de dalen mogen zijn! Wat speel je nu?
      Haha dank je wel! Ik speel nu rustig aan op de $1 S&G's en 's avonds als ik tijd heb een wat groter toernooi. Ik kan nog niet hoger spelen door BRM, maar dat is maar goed ook ;) .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Lenny,

welcome back :s_cool:

Wel goed dat je zelf weet waar het vorige keer fout ging, zodat je daar nu extra goed op kunt letten!

Probeer het gewoon weer rustig op te bouwen, want je hebt toen al bewezen dat je het zeker kon.

Misschien is het leuk om een blog van je herstart te maken?

Veel succes!
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Lenny,

welcome back :s_cool:

Wel goed dat je zelf weet waar het vorige keer fout ging, zodat je daar nu extra goed op kunt letten!

Probeer het gewoon weer rustig op te bouwen, want je hebt toen al bewezen dat je het zeker kon.

Misschien is het leuk om een blog van je herstart te maken?

Veel succes!
      Hey Lanfear,

Dank je wel voor de mooie woorden en zeker geen slecht idee van die blog. Op die manier kan ik ook beter analyseren waar het goed en fout ging die dag, en krijg ik er wellicht ook handige feedback op. Ik zal er eens goed voor gaan zitten na mijn volgende sessie. Dank je wel. ;)
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Het moest gewoon gebeuren mijn enige echte blog, met al mijn doelen van de maand + updates. Made possible by Lanfear. :s_biggrin:

Blog! <<--- Click me now!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Clicked it!

Het zal zeker helpen om je aan je doelen te houden, omdat je nu steeds terug kunt kijken waar je fouten maakte in het verleden en met regelmatige updates ben je "verplicht" om je aan je eigen afspraken te houden.

Nu hopen dat het werkt want dan krijg ik natuurlijk wel een deel van de gemaakte winsten als je eenmaal op de hoogste stakes speelt (of niet? :s_frown: )
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Clicked it!

Het zal zeker helpen om je aan je doelen te houden, omdat je nu steeds terug kunt kijken waar je fouten maakte in het verleden en met regelmatige updates ben je "verplicht" om je aan je eigen afspraken te houden.

Nu hopen dat het werkt want dan krijg ik natuurlijk wel een deel van de gemaakte winsten als je eenmaal op de hoogste stakes speelt (of niet? :s_frown: )
      Hahaha, je bent wel een komiek. Bij deze ben je opgenomen in mijn special thanks lijstje, mocht ik ooit iets groots winnen dan zal ik jou naam zeker noemen. :s_biggrin:

Maar ik snap inderdaad waarom je het aanraadde, en het lijkt me echt een manier om een betere speler te worden. Thanks again!