Nl 5 - Ak

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      bet ik hier de flop uit? villian fold nauwelijks op c-bets (elephant stats), dus besluit ik hier maar te checken. villian bet uit, en callen heeft eigenlijk weinig zin met A hoog, dus besluit ik maar te folden. hoe speel ik de hand hier correct?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,34
      MP2:
      $6,66
      CO:
      $11,26

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:spade: , K:spade:
      2 folds, MP2 raises to $0,20, MP3 folds, CO calls $0,20, 2 folds, Hero raises to $0,80, MP2 folds, CO calls $0,60.

Flop: ($1,82) 9:diamond: , 7:heart: , 2:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0,6, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $1,82
  • 2 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Je hebt slechts een sample van 95 handen. Hierin zal nooit een decent fold to cbet sample zitten.
      Villain oogt echter wel fishy en een vis geeft inderdaad niet graag op. Toch rest je hier alleen de keus cbet of check raise. Je kan niet callen aangezien je maar 6 outs hebt. We hebben ontdekt dat een cbet niet heel profitabel is.
      Imo is een check raise hier dus het best. Villain bet ook klein dus zal waarschijnlijk gewoon air hebben. Een c/r oogt altijd sterk en fishes neigen vaak te folden aangezien ze niet weten hoe ze moeten terug spelen.
      Je zou ook een check/shove kunnen overwegen aangezien je enorm veel fold equity genereert en daarnaast nog wat outs hebt die hem vrijwel altijd zullen crushen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Vind hier ch-raisen echt een slecht plan , en ch-shoven al helemaal , gezien hij echt geen enkel pair zal folden denk ik gezien zijn stats.
      Ik cbet hier gewoon standaard , een fold to cbet stat over 95 handen zegt echt niks.
      Het lijkt een passieve vis die volgens mij gewoon alle overcards zal folden (AK/AQ/KQ) .
      Als hij een pairtje heeft en hij callt heb je nogsteeds outs om te improven.