ff voorstellen

• jasmar119
      jasmar119
      Bronze
      Hallo pokeraars

Ik ben al een paar maanden lid.
      En ik wil toch eens gaan beginnen met het posten van handjes in het beoordelings forum.
      Dus ik dacht laat ik me eerst maar eens voorstellen.

Mijn naam is Andy ben 35 en woon in Thailand.

Ik speel al een aantal jaren sng's en mtt's op pokerstars en partypoker voornamelijk de microstakes, maar heb me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met de theorie, brm etc..

Sinds een aantal maanden ben ik wat serieuzer met poker bezig, heb een aantal coachings bijgewoond, wat artikelen doorgenomen, en probeer mijn eigen spel te reviewen.
      En ben nu ook van plan handjes te gaan posten.

Nou bij deze.

Grtz,

Andy
  • 9 antwoorden
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Leuk dat je je even voorstelt!

Handen posten is iets waar je inderdaad veel van kan leren,

en welke sng's speel je? STT's of MTTSNGs?

Succes met spelen!
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Welkom man. Alles nat daar in Thailand?

Je kunt zeker veel leren van schools als PS. Kan je ook aanraden om boeken van Sklansky, Harrington en Nguyen te lezen. Niveau is hoog dezer dagen. Overal Hero's. Met de goede instelling is poker zeker de moeite waard om een leuk zakcentje erbij te grinden.

Lijkt me wel chill trouwens. Hangmatje aan een palm, laptopje op schoot en van je rakeback een paar Thaise vrouwen met een waaier en wat cocktails betalen.

Mzzl
    • jasmar119
      jasmar119
      Bronze
      ik speel eigenlijk alleen maar mttsng, voornamelijk de 18 en 45 man turbo

@frietje gelukkig hier alles droog, doodziek als je je huis helemaal onderstaat met dat ranzige water.

Maar wel chill, alleen waaier vervangen door ac
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Welkom :-)
      Hoop zelf hier ook veel te leren, ben nu nu bezig met PLO Omaha en wil me daarna richten op Sit & Go's.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jasmar119

Mocht je toevallig skype hebben, we hebben een 45mans skypegroep opgezet waar we af en toe interessante discussies hebben. Maar jij zit natuurlijk met een groot tijdverschil ? :P
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Oorspronkelijk gepost door jasmar119

Mocht je toevallig skype hebben, we hebben een 45mans skypegroep opgezet waar we af en toe interessante discussies hebben. Maar jij zit natuurlijk met een groot tijdverschil ? :P
      Lult dan niet iedereen dwars door elkaar heen? Als je met 45 man op een lijn zit te bellen ... :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Andy,

welkom op het forum!

Woon je eigenlijk al lang in Thailand, of woon je er nu slechts tijdelijk voor je werk ofzo?

Gelukkig zit je niet in het getroffen gebied. Je hebt ook geen last gehad van tekorten aan drinkwater bijvoorbeeld?

Uiteraard een goed voornemen om ook handen te gaan posten om daar van te leren. Probeer ook zeker naar de handen te kijken die andere leden posten en gewoon daar je mening te posten zodat je onbevooroordeeld de handen kunt analyseren.

In ieder geval veel succes en hopelijk kun je weer flink wat opsteken!
    • jasmar119
      jasmar119
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Andy,

welkom op het forum!

Woon je eigenlijk al lang in Thailand, of woon je er nu slechts tijdelijk voor je werk ofzo?

Gelukkig zit je niet in het getroffen gebied. Je hebt ook geen last gehad van tekorten aan drinkwater bijvoorbeeld?

Uiteraard een goed voornemen om ook handen te gaan posten om daar van te leren. Probeer ook zeker naar de handen te kijken die andere leden posten en gewoon daar je mening te posten zodat je onbevooroordeeld de handen kunt analyseren.

In ieder geval veel succes en hopelijk kun je weer flink wat opsteken!
      Lanfear, ik woon nu bijna 3 jaar in Thailand, maar kom elk jaar ook wel 1 keer in Nederland op vakantie.

Er is wel tekort aan drinkwater, in de winkels is het vaak uitverkocht, Ik heb zelf een redelijke vooraad ingeslagen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom!