Favorieten bij videosector

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hej,

ik wou maar even een kleine suggestie maken bij de videosector van PS.com.

Omdat ik regelmatig filmpjes tegenkom en later dan verder browse weet ik vaak niet hoe het filmpje noemde of wie de maker van het filmpje was etc. Misschien is het aanmaken van een favorietenlijst of een 'later-te-bekijken'-lijst een idee? dat maakt het terugvinden van filmpjes een heel stuk makkelijker, want die database van filmpjes wordt elke dag maar groter en groter :D

Groetjes!
  • 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Kenneth,

Dat zou inderdaad wel een goede toevoeging zijn.

Je kunt nu wel bepaalde zoekopties opslaan waarmee je de video's vindt. Maar als je inderdaad via via bij een video komt zonder een speciale zoekopdracht dan is dit iets lastiger en uiteraard kun je dan niet altijd de titel onthouden.

Tips & trucs :s_biggrin:
      Wat je momenteel wel kunt doen als je een video tegenkomt is onderaan de video op de link "Wijs een vriend op deze video" klikken. Je kunt dan een mailtje sturen naar iemand (Jezelf in dit geval :s_wink: ), zodat hij een mail krijgt met de link naar de video.

Zo heb je dus altijd in je inbox een linkje naar de video's die je tegenkomt die interessant zijn om later te bekijken.

Zie screenshot:
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Hej,

ik wou maar even een kleine suggestie maken bij de videosector van PS.com.

Omdat ik regelmatig filmpjes tegenkom en later dan verder browse weet ik vaak niet hoe het filmpje noemde of wie de maker van het filmpje was etc. Misschien is het aanmaken van een favorietenlijst of een 'later-te-bekijken'-lijst een idee? dat maakt het terugvinden van filmpjes een heel stuk makkelijker, want die database van filmpjes wordt elke dag maar groter en groter :D

Groetjes!
      Hey!

Je kan je zoekopdrachten opslaan. Als je dus een filmpje zoekt die je wilt bewaren sla je dus gewoon je zoekopdracht op. Die kun je laden en dan krijg je hetzelfde resultaat weer :)
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Ow! didt say anything!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Briathos
      Ow! didt say anything!
      Hihi één seconde te laat,

Maar inderdaad, je hebt gelijk!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Zoekopdracht opslaan kan ik inderdaad als ik daadwerkelijk aan het zoeken ben, maar als ik gewoon aan het bladeren ben door de pagina's heb ik die niet he... Beetje omslachtig allemaal :p een optie als degene die ik hier voorstel is veel makkelijker ;) hoop gewoon dat men opmerking tot de bevoegde personen geraakt :) Wil PokerStrategy vooruit zien gaan :)