33 vs Fish!

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Cassava Poker $0.15/$0.30 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1477690
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $37.27
      UTG: $30.00
      MP: $30.90
      Hero (CO): $30.00
      BTN: $21.97
      SB: $70.64

Pre Flop: ($0.45) Hero is CO with 3 :diamond: 3 :spade:
      2 folds, Hero raises to $0.90, 2 folds, BB calls $0.60

Flop: ($1.95) 2 :heart: 5 :diamond: A :club: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.27, BB calls $1.27

Turn: ($4.49) 4 :spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets $3, BB raises to $6.90, Hero raises to $27.83, BB folds

Mijn enige vraag is of ik de turn direct moet shoven?
      Hij speelt 68/36 op 25 handen en 0.8AF.
  • 6 antwoorden
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Die shove kost je 20$ imo. Dit is trouwens Short handed :-)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Nee tis FR maar 6 man aan tafel.
      Met zo een lage AF zette ik hem op een set ofzo en kwou het geld er goed inkrijgen
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Ik zal denk ik deze shove callen, want met alle setjes zou die toch wel broke gaan. En vind deze move van hem een move om setjes te representateteren dus air. En omdat hij als eerst aan de beurt is op de river, zou die deze bluf dan nog kunnen doorzetten. Conclusie : Je krijgt je geld toch wel van setjes, en laat nu bluffs in zijn range zitten.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Nee tis FR maar 6 man aan tafel.
      Met zo een lage AF zette ik hem op een set ofzo en kwou het geld er goed inkrijgen
      Als je aan een FR tafel zit, met zes spelers wat denk je dan dat het belangrijkste is? Het aantal stoelen of het aantal spelers?
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zit aan n click-it-back te denken. Een set jammt ie er toch wel overheen zodat je bij een flat/paired river toch nog happy broke kan gaan. Een Ax zal die vs een minraise nie folden en op de R vind ie zichzelf dan toch committed. Liggen toch niet echt draws waarvoor je verder hoeft te protecten, en semibluffen doen dit soort passieve lui toch niet.

Btw kan die hooguit een gutshot met 66 hebben. 67 callt ie nie op de F.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Ik zit aan n click-it-back te denken. Een set jammt ie er toch wel overheen zodat je bij een flat/paired river toch nog happy broke kan gaan. Een Ax zal die vs een minraise nie folden en op de R vind ie zichzelf dan toch committed. Liggen toch niet echt draws waarvoor je verder hoeft te protecten, en semibluffen doen dit soort passieve lui toch niet.

Btw kan die hooguit een gutshot met 66 hebben. 67 callt ie nie op de F.
      Als je kijkt naar villains range is dit denk wel het beste. Villain heeft hier bijna nooit draws en een float OOP heeft ie ook niet zo vaak.

Dus 2p+ shoved ie toch wel en Ax called hij als je raised naar like 2x zijn bet oid. Verder kan hij dan idd bijna niet meer folden voor de odds op de river, dus vind deze optie nog wel het best :)