Jouw feedback voor PokerStrategy.com in 2011

• Nordin
      Nordin
      Bronze
      Er is alweer bijna een jaar voorbij. Een veelbewogen jaar voor alle pokeraars. We zijn dan ook benieuwd naar jouw mening over PokerStrategy.com in 2011.

• Zijn we erin geslaagd om onze community naar een hoger niveau te tillen?
      • Hebben we extra waarde voor jou persoonlijk gecreëerd, bijvoorbeeld met onze content, het nieuws en onze service?
      • Waar ben je tevreden over?
      • Waar ben je ontreden over?

Help ons PokerStrategy.com beter te maken door het geven van jouw feedback. Zodat wij ons aanbod kunnen blijven verbeteren en jou de beste content, service en promoties kunnen blijven aanbieden.

Als jouw feedback over ons in 2011 positief is, dan zouden we blij zijn als je op PokerStrategy.com kunt stemmen bij de 2012 iGB Awards. We zijn genomineerd in zeven categorieën.

• Best Poker Affiliate
      • Best Overall Affiliate
      • Best Affiliate Program - Non-Traditional
      • Best Affiliate Program - Overall
      • The Lou Fabiano Award voor de Beste iGaming Community
      • Best Affliate Manager - Niet-traditioneel (Hannes Hanusch aka {communitylink=Truthans+level})
      • Best Affliate Manager - Overall (Hannes Hanusch aka {communitylink=Truthans+level})

iGB Awards 2012: Stem hier!
  • 33 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      :spade: Zijn we erin geslaagd om onze community naar een hoger niveau te tillen?
      Hoger niveau... moeilijk te zeggen. Dit jaar lijkt het "meer van hetzelfde" te overheersen t.o.v. alle veranderingen die er waren.

:heart: Hebben we extra waarde voor jou persoonlijk gecreëerd, bijvoorbeeld met onze content, het nieuws en onze service?
      Zeer zeker. de artikelen zijn goud waard en ook het community effect is goed merkbaar.

:diamond: Waar ben je tevreden over?
      • aanbod artikelen en video's
      • coachings

:club: Waar ben je ontreden over?
      • Coachings beginnen aan de vroege kant
      • de sweat sunday is er niet meer

en de stemmen zijn uitgebracht
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Stem uitgebracht voor Pokerstrategy, heb eigenlijk geen feedback aangezien ik pas weer speel sinds 3 weken. Het voelt gewoon als een warm bad om hier weer terug te keren, ik krijg voldoende feedback op mijn posts en er is genoeg te lezen en zien over poker.

Beetje karig voor nu, maar volgend jaar geef ik jullie een a4'tje feedback goed? :P
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      de sweat sunday is er niet meer

Sweat sunday wel toch, maar straddle niet meer?
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      Ja waar is de straddle gebleven :(
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      De Sweet Sunday wordt idd nog regelmatig georganiseerd. :)

Voor de Straddle liep het animo behoorlijk terug. Daarom is die naar de speciale 'eens in de zoveel tijd' status gegaan. Misschien wel leuk om binnenkort eens een winter Straddle te organiseren. :)
    • elderick
      elderick
      Bronze
      ik wil switchen, ik kan nog steeds niet meedoen aan de freerolls van ps op partypoker, dat moet veranderen, en mauro moet blijven.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderick
      ik wil switchen, ik kan nog steeds niet meedoen aan de freerolls van ps op partypoker, dat moet veranderen, en mauro moet blijven.
      Hey Elderick,

Bedankt voor je feedback. Ik zag in je profiel geen tickets over problemen met de freeroll op PartyPoker. Maar ik zie ook geen StrategyPoints binnenkomen voor je spel op PartyPoker. Heb je de account op de room wel via ons aangemaakt?

En wat wil je precies switchen? Wil je naar een andere pokerroom of bedoel je iets anders?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Niks dan goeds over PS behalve 1 ding:

Waar blijft die short handed cashgame coashing! :D
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Inderdaad jammer dat die straddle er niet meer is, ik vond m wel leuk.

Verder vind ik het jammer dat de weekly content overview verdwenen is, vond ik altijd wel handig.
      Ook lijkt het aantal nieuwe artikelen terug te lopen, maar misschien is het meeste al gezegd en valt er minder te schrijven...

Verder vind ik dat dit jaar ook diverse verbeteringen doorgevoerd!

Het terugschroeven van het aantal punten per status ben ik erg blij mee, nu is gold iedere maand meestal wel haalbaar voor mij.
      Verder ben ik ook blij me de 10 extra punten per gespeelde dag, ik hoop dat die volgend jaar weer geldt!
      Ook de diverse acties en freerolls met voor elk niveau wat wils kan ik waarderen.

Dit is wat ik op dit moment kan verzinnen, mocht me meer te binnen schieten, dan post ik weer :s_cool:
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Het zal allicht veel werk zijn of status gebonden. Maar als ik bijvoorbeeld een Engelse speler al zijn post wil lezen in het Engelse forum, kan ik daar niet bij.

Verder, keep it going, al vind ik wel dat de aandacht in het forum veelal op het spelen van sng's ligt.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
      Het zal allicht veel werk zijn of status gebonden. Maar als ik bijvoorbeeld een Engelse speler al zijn post wil lezen in het Engelse forum, kan ik daar niet bij.

Verder, keep it going, al vind ik wel dat de aandacht in het forum veelal op het spelen van sng's ligt.
      Dit werkt bij mij soms wel soms niet..
      Bepaalde threads kan ikwel bereiken als iemand hem linkt, maar als ik via een speler zijn post wil kijken zegt die dat er geen resultaten zijn.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Briathos
      Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

Bepaalde threads kan ikwel bereiken als iemand hem linkt, maar als ik via een speler zijn post wil kijken zegt die dat er geen resultaten zijn.
      Omdat die link gaat naar zijn posts op dit forum. Dan moet je rechts boven gewoon de taal selecteren (English bijv.) en dan geeft hij de posts op het Engelse forum.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Niks dan goeds over PS behalve 1 ding:

Waar blijft die short handed cashgame coashing! :D
      Zullen het aan Melvin doorgeven. :)

Verder vind ik het jammer dat de weekly content overview verdwenen is, vond ik altijd wel handig.
      Ook lijkt het aantal nieuwe artikelen terug te lopen, maar misschien is het meeste al gezegd en valt er minder te schrijven...

De WCO was op zich een leuk idee en ook erg handig, alleen behoorlijk veel werk om goed bij te houden. En er werd (volgens de statistieken) niet heel veel gebruik van gemaakt. Daarom zijn we daarmee gestopt. Qua aantal artikelen denk ik dat we idd misschien iets minder doen nu, maar heel veel minder zal het niet zijn.

Het terugschroeven van het aantal punten per status ben ik erg blij mee, nu is gold iedere maand meestal wel haalbaar voor mij.
      Verder ben ik ook blij me de 10 extra punten per gespeelde dag, ik hoop dat die volgend jaar weer geldt!
      Ook de diverse acties en freerolls met voor elk niveau wat wils kan ik waarderen.

Thanks, ben blij dat je de acties waardeert! De 10SP promo gaat voorlopig ook gewoon verder. :)

Je moet dan idd even switchen naar het Engelse forum, zoals DonBartos aangeeft. :)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Dit was mijn eerste jaartje hier dus kan ik moeilijk oordelen als er al dan niet progressie is gemaakt. Voor mij persoonlijk is er alleszins heel wat veranderd op gebied van poker. Ik heb fantastisch veel bijgeleerd. Wat ik zeer goed vind zijn de coachings en de video's/artikels en natuurlijk ook de verlaging van 800 naar 500SP's voor de Gold status :) . Wat ik ervaar als minder goed is... zal ik nog eens over nadenken. :D
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      De Sweet Sunday wordt idd nog regelmatig georganiseerd. :)

Voor de Straddle liep het animo behoorlijk terug. Daarom is die naar de speciale 'eens in de zoveel tijd' status gegaan. Misschien wel leuk om binnenkort eens een winter Straddle te organiseren. :)
      +1, reuze gezellig! =D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      sweat sunday komt zeker terug , maar er is gewoon eff praktisch wat spaak aan de organisatorische kant ;)
      Maar het is inderdaad een dijk van een concept , en moet dus ook staande blijven ;)
      Gewoon eff geduld en we komen er wel weer !
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Prima site nog steeds.

Ben na 4 jaar nog steeds niet uitgekeken :D

Wat ik (nog wat) mis: bereikbare artikelen over HU-MTT's, meer artikelen over diverse MTT-soorten, zoals low en midlimit RA, knockout en ook gewone MTT's.

Er zijn wel artikelen, maar ik zou er wat vaker een meer specifieke aanvulling op zien, vooral voor de wat lagere statussen.

Wat ik erg goed vond is de uitbreiding van de psychologie-artikelen.

Qua video's mis ik vooral goede uitleg over HU-MTT's en PLO8.

Een minder prettige ontwikkeling in de videosectie zie ik in de hoeveelheid tafels die worden geopend. Dat zijn er steeds vaker 6 volgens mij. Ik snap dat voor multitafelers 6 tafels tegelijk heel normaal is en er anders minder actie is, maar het is vaak slecht te volgen op een laptop en voor spelers die niet multitafelen.

Ik klik een coaching/video met meer dan 4 tafels meestal weg omdat ik er toch niets van oppik.

De meest ideale video vind ik de 1-tafel reviews. Daar heb je én de actie, én een duidelijk en overzichtelijk beeld.

Al met al: goed bezig!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ipponmaster
      Ja waar is de straddle gebleven :(
      Btw, aanstaande zondag (4 december) is er weer een straddle. :)

@Zeezout

Thanks voor je feedback. We gaan dit zeker meenemen en bespreken!
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Idd jammer dat er geen PLO8 materiaal is
    • 1
    • 2