Op 13 november hebben wij een exclusieve depositors freeroll op Everest Poker voor jou in de aanbieding. Een kleine storting van minimaal $5 is alles wat je nodig hebt om kans te maken op een deel van de prijzenpot van $11.111. Daarnaast maak je ook nog kans op drie $215 toegangstickets voor het $75.000 GTD toernooi!

Freeroll details
• Naam: PokerStrategy $11111
• Start van de freeroll: 13 november, 16:00 uur
• Prijzenpot: $11.111 cash + 3x $215 tickets
• Beginstack: 3.000
• Blind levels: 10 minuten

Opmerking spelers die in aanmerking komen worden automatisch voor het toernooi geregistreerd, en wel op de onderstaande data:
dinsdag 1 november
vrijdag 4 november
dinsdag 8 november
vrijdag 11 november
zaterdag 12 november (laatste lichting wordt 30 minuten voor aanvang geregistreerd)

Hoe kan ik deelnemen aan de freeroll?
1.) Je hebt een real money account op Everest Poker nodig, die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Heb je nog geen account, maak er dan nu één aan.
2.) Maak een storting van minimaal $5 tussen 30 oktober, 01:01 uur en 13 november, 00:59 uur.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de Everest Poker lobby en ga naar All Games -> Scheduled Tournaments -> Private.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet gemaakt zijn voor 13 november, 00:59 uur om geldig te zijn. Het maakt hierbij niet uit of het je eerste storting is.

Win een toegangsticket voor het $75.000 GTD toernooi
Bovenop de $11.111 in cash, maak je ook kans op een van de drie toernooitickets ter waarde van $215. Dit ticket geeft je toegang tot het $75.000 GTD toernooi op 4 december.

De tickets worden op 14 november door PokerStrategy.com verloot in een raffle. De drie gelukkigen mogen dan trachten een deel van de prijzenpot in de wacht te slepen! Het $75.000 GTD toernooi is het grootst mogelijke toernooi vindbaar op Everest Poker.