NL100 AA deep

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Villain is vrijwel onbekend voor mij, zat net met hem aan tafel en het enige wat ik dacht te weten is dat het een beetje vreemde speler zou kunnen zijn. Allemaal beetje vaag dus, hieronder in ieder geval zijn stats FWIW.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $1(BB) Replayer
      SB ($172)
      BB ($100)
      UTG ($100)
      UTG+1 ($109)
      CO ($142)
      Hero ($239)

Dealt to Hero A:club: A:spade:

fold, fold, fold, Hero raises to $2.50, SB raises to $10, fold, Hero raises to $23, SB calls $13

FLOP ($47) J:diamond: 9:club: Q:club:

SB checks, Hero checks

TURN ($47) J:diamond: 9:club: Q:club: J:club:

SB bets $40, Hero calls $40

RIVER ($127) J:diamond: 9:club: Q:club: J:club: 3:spade:

SB bets $109 (AI), Hero calls $109

Ga er verder niet teveel over kwijt, ben erg benieuwd naar een objectief oordeel zonder mijn eigen gedachtegang.
  • 1 antwoord
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ik zou de 4bet preflop een stuk groter maken. 100bb diep maakt het niet zoveel uit, maar wanneer je diep zit kun je het best iets van $27-28 maken en zal hij nog best vaak callen preflop.

Postflop zou ik het ook zo spelen denk ik. Je kunt ook gewoon bet/bet/bet spelen maar je hand in een bluffcatcher veranderen hier vind ik een mooi plan. Het ziet er wel heel sterk uit wat hij doet maar vanwege jouw line kunnen er wel wat bluffs in zitten of handen veranderd in een bluff zoals KcQx, zeker als ie OOP zit.

Meh, zodra je turn callt call je river ook I guess. Zijn $40 in $47 ziet er wel bizar sterk uit. Maar goed, 4bet pot met azen kun je moeilijk een fold vinden.