Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

bankroll van 200$, wat raden jullie mij aan te gaan spelen. (leuke sit n go's, of toernooien)

• 2 antwoorden
    • Mafkees1992
      Mafkees1992
      Bronze
      Je moet doen waar jij het beste in bent en je fijn spelen vind.

Ik zelf speel Double or Nothing op Everest. Deze zitten echt vol met donkeys ;)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ik hou wel van de MTT's op Everest. Als je er geen ervaring mee hebt, kan je de rake-free toernooien spelen (chip and chair): 1$+0. Hiermee heb ik mijn bankroll eigenlijk uitgebouwd.
      Er zijn ook regelmatig gegarandeerde 2$ rebuy toernooien, die vind ik ook erg leuk en vooral heel haalbaar!
      Ik vind die double or nothing SNG's echt héél irritant. Ik speel graag om te winnen en niet om bij de eerste 50% te eindigen, dat geeft mij heel weinig voldoening. Wat mij betreft is het leerrijker om 10-mans SNG's te spelen met top 3 uitbetaald. Ook met oog op final tables in mtt's e.d. Tot $2,5 kan ik je verzekeren dat het niveau héél laag is!
      Als je graag cashgamet, dan moet je heel erg beginnen multitablen, want er zijn rake-races op 't moment!

Grtz. RocknRollAd :f_love: