500 ps points voor HM2

• jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Ik heb gister dus hm2 aangeschaft, weliswaar gratis omdat ik afgelopen weken hm1 had gekocht. maar ik zie nergens de 500 pokerstrategy points die belooft waren, zaten daar andere voorwaarden aan vast of komt het nog?

alvast bedankt
  • 36 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Jaap,

Als het goed is, worden die punten vandaag (of anders op hele korte termijn) overgemaakt op je account. :)
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      bedankt voor de snelle reactie & voor de punten! :D
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Hey ik heb HM2aangekocht en ingevuld zoals gevraagd is. Heb de punten nog niet gekregen en ik heb deze eergisteren gekocht
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey videopress,

Het kan zijn dat het een paar dagen duurt voordat de punten bijgeschreven worden. Maar voor de zekerheid heb ik je naam+licentie alvast genoteerd zodat dit nog een keer doorgestuurd wordt naar HEM om te controleren of er per ongeluk iets misgegaan is.

Mocht je de punten op dinsdag nog niet ontvangen hebben, laat het dan zeker even weten.

Groetjes,
      Rene
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hallo,

ik heb vorige week ook hm2 aangeschaft maar nog geen punten ontvangen.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey ninjaconsul,

Sommige leden hebben inderdaad de 500 bonuspunten nog niet ontvangen. We zijn momenteel volop bezig om de problemen met HEM op te lossen. Ik kan niet zeggen wanneer de punten precies zullen bijgewerkt worden, maar we werken er in ieder geval wel aan.

Ik heb jouw HEM ID in ieder geval al toegevoegd aan de ID's die herbekeken moeten worden, omdat er geen SP's ontvangen werden. Sorry voor het ongemak!
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Is het ook niet druk bij HM want ik zit ook nog te wachten op mijn license. Ik ben zo benieuwd of ondertussen de note sync van notecaddy al weer werkt op pokerstars, want ik heb nu alleen nog maar de vissen getagged. Misschien wel handig als ik straks alle spelers heb geidentificeerd daaro, maar is met de hand teveel werk natuurlijk. Laatste keer werktte dit niet met de trial versie.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Hello -

Unfortunately eChecks are not instant and we need to wait 8-10 business days for a notification from PayPal that the payment has cleared before the license codes can be issued.

Regards,

Ach nouja me trial doet het nog alleen jammer van NC en sync, had wel mooi geweest als ik het eerder kon krijgen, er spreekt er ook 1 Nederlands bij HM. Misschien morgen ofzo daar nog eens aan vragen, hehe.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Dag TimPS;

Heb je ondertussen al enig zicht of de problemen met HEM2 opgelost raken? Ik heb de 500 punten nog niet ontvangen.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Dag TimPS;

Heb je ondertussen al enig zicht of de problemen met HEM2 opgelost raken? Ik heb de 500 punten nog niet ontvangen.
      Hey hey,

Het probleem met jouw HEM2 upgrade werd ondertussen 'opgelost'. Jouw HEM-account is nu dus correct gekoppeld aan PokerStrategy.com. Dat was de eerste stap, nu is de volgende stap om jouw de bonuspunten toe te kennen.

De data daaromtrent worden vannacht doorgestuurd, dus hopelijk staan de StrategyPoints nu snel bij op jouw account. Een precieze datum kan ik helaas niet meegeven.. Onze excuses voor de vertraging!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Bij vertragingen en correcte koppelingen, worden de punten overigens op 1/12 toegevoegd. Op die manier ben je in december en januari al zeker van de Gold status.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Bij vertragingen en correcte koppelingen, worden de punten overigens op 1/12 toegevoegd. Op die manier ben je in december en januari al zeker van de Gold status.
      Hey,

Ik heb de punten ook nog niet ontvangen. Heb hem al een paar weken geleden aangeschaft.

Ik hoop dat het snel fixed kan worden :)
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      bump
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      We hebben jouw userID doorgegeven, Briathos, we gaan nu met HEM2 na waar het misgegaan is. Als je correct gekoppeld bent, crediteren we de 500 StrategyPoints zo snel mogelijk. De andere hebben ze inmiddels ontvangen!
    • Wabbo
      Wabbo
      Bronze
      Confirmed. Thanks again :p
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      We hebben jouw userID doorgegeven, Briathos, we gaan nu met HEM2 na waar het misgegaan is. Als je correct gekoppeld bent, crediteren we de 500 StrategyPoints zo snel mogelijk. De andere hebben ze inmiddels ontvangen!
      Top :) Thanks alvast
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wabbo
      Confirmed. Thanks again :p
      Dat gouden plaatje staat je beeldig :s_grin:
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      @ Mods,

Tot wanneer is deze actie eigenlijk?
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
      @ Mods,

Tot wanneer is deze actie eigenlijk?
      Volgens mij is deze al verlopen eik..

@Tim hoelang duurt het ongeveer voordat jullie het uitgezocht hebben :D ?
    • 1
    • 2