vraag/idee

• LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Is het mogelijk dat je naast SP ook een systeem hebt, zodat je kunt zien of iemand een goede speler is. Ik bedoel, wanneer iemand veel geld heeft om mee te spelen (rijk iemand) en daardoor veel SP heeft wil dat niet zeggen dat het ook een goede speler is toch. Of stel ik nu een hele domme vraag/idee .
  • 20 antwoorden
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Wat wil je hiermee bereiken?
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Sorry voor het laat reageren ik ben ook aan het werk. Goede vraag, maar het zit al in mijn verhaal, SP is meer voor commerciële doel einde, dus hoe meer je speelt hoe meer je kunt leren(strategie) met SP, heb je geen tijd om te spelen kun je nog SP kopen Toch? SP kopen vind ik een goed idee omdat je dan toch je doel op een andere manier kunt bereiken, begrijp mij dus niet verkeerd.
      Poker is tegenwoordig een denksport en iemand die schaakt wil graag op niveau tegen iemand schaken of een’ iets hoger niveau  om beter te worden en als ik met iemand in discussie wil, zoals nu met U wil ik weten waar hij/zij staat of wat zijn niveau is.
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag (of ik zie het niet ?( ) Maar wat is de toegevoegde waarde van je idee? Wat schiet je ermee op?

edit: Ik denk dat jij het concept van deze site niet snapt. Dit is een pokerschool geen competitie, mensen die coach/handjudge zijn hebben een andere avatar, de andere een mooie medaille :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      SP halen is echt niet zo moeilijk hoor, het moment dat je iets hebt aan het gold materiaal kost het bijna geen moeite om gold te worden.
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door LawOfNewton
      zoals nu met U wil ik weten waar hij/zij staat of wat zijn niveau is.
      Zeg maar jij ;) Maar hoezo dan? Neem je me anders niet serieus? :facepalm:
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Ik moet weer aan de slag kom hier later op terug.
      Markenator en
      Yoghi ik neem jullie echt wel serieus sorry
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Laat ik nog iets duidelijker zijn met wat ik bedoel. Iemand die golf speelt heeft een handicap, iemand die op een voetbalvereniging zit speelt in A1 of E5. Dus wanneer  mijn collega  vraagt ben je goed met pokeren, kan ik er geen antwoord op geven. De ene keer schep ik een beetje op, de andere keer  zeg ik dat ik een beetje verloren heb.
      PokerSrategy kan hier een rol in spelen. Ook hier kun je een prijskaartje aan hangen,  maar het moet wel betaalbaar zijn zodat iedereen er aan mee kan doen. Mijn Conclusie is; dat er bijvoorbeeld een poker handicap moet komen in de vorm van theorie/praktijk/per jaar, naast de poker punten bij de pokersites en SP bij pokerStrategy. 
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Er zijn op sites als pokerprolabs, sharkscope en official poker rankings wel leaderboards e.d. om zulke dingen bij te houden. Denk niet dat PokerStrategy.com dit gaat introduceren omdat veel spelers hier denk ik niet op zitten te wachten.
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Ja daar heb je gelijk in, je moet alleen wel even alle tekst lezen. Bij poker stars heb je een ster, om je ster te behouden moet je maandelijks presteren (marktwerking) en ik vind het leuk om bij verschillende pokersites te spelen en als je je ster wil behouden moet je alleen bij PokerSars blijven spelen (marktwerking).
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ja daar heb je gelijk in, je moet alleen wel even alle tekst lezen. Bij poker stars heb je een ster, om je ster te behouden moet je maandelijks presteren (marktwerking) en ik vind het leuk om bij verschillende pokersites te spelen en als je je ster wil behouden moet je alleen bij PokerSars blijven spelen (marktwerking).
      Slappe smoesjes van een bronze fish imo.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ik heb alles gelezen, maar dat zegt toch niets tegen mijn punt? Je hebt sites die die dingen bijhouden, profit, vaardigheden, etc.

Het VIP systeem van PokerStars is een manier van terugbetalen/rakeback. Hoe meer rake je betaalt, hoe meer je terug krijgt. Je hoeft niet perse alleen bij Stars te spelen om de VIP levels te krijgen, zolang je de rake maar betaalt. Dit staat verder los van wie de beste is, maar gewoon wie het meeste oplevert.
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Heb begrepen dat het geen goed idee is dus stop ik er mee grtjes Pedro.
    • LawOfNewton
      LawOfNewton
      Bronze
      Hey Zazizo Potje Pokeren, je hebt het wel tegen GOLD he" ;)
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Ik ben tegen want nu vindt iedereen mij nog stoer omdat ik diamond ben.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Is het mogelijk dat je naast SP ook een systeem hebt, zodat je kunt zien of iemand een goede speler is. Ik bedoel, wanneer iemand veel geld heeft om mee te spelen (rijk iemand) en daardoor veel SP heeft wil dat niet zeggen dat het ook een goede speler is toch. Of stel ik nu een hele domme vraag/idee .
      Dit systeem betaalt al jaren.

Het heet $$$

Of in voetbaltermen: High stakes crushers kunnen goed pokeren, want veel $$$$ gewonnen om die stakes te spelen en dan vervolgens nog eens crushen: 1e van FC Barcelona

Donks die alles wegpissen: G-team van FC Knudde.

Als jij recreatief speelt, af en toe wat wint, dan ben je basiskracht in het 3e van je plaatselijke FC.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Sorry maar ik heb het recht om dat niet te vinden, ik ben black
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Sorry maar ik heb het recht om dat niet te vinden, ik ben black
      baes.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Black is niet stoer :(
    • YxieAA
      YxieAA
      Bronze
      maar een goudvisje is wel cool :f_cool:
    • 1
    • 2