Account verwijderen

• FissaBissa
      FissaBissa
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik heb een account op Pokerstars met verkeerde gegevens, ook staat mijn voornaam in de nickname van dit account. Kan ik dit account verwijderen of vervangen en zoja hoe?

Groet, FissaBissa.
  • 5 antwoorden
    • megachippo
      megachippo
      Bronze
      Gewoon even mailtje sturen naar PS :D
    • MrT61
      MrT61
      Bronze
      betwijfel of dit mogelijk is.
      Meestal deleten ze geen accounts bij de meeste sites, zeker niet als er al op is gespeeld!
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FissaBissa
      Beste pokerstrategen,

Ik heb een account op Pokerstars met verkeerde gegevens, ook staat mijn voornaam in de nickname van dit account. Kan ik dit account verwijderen of vervangen en zoja hoe?

Groet, FissaBissa.
      Hey FissaBissa,

Probeer eens een nieuwe account te maken onder een ander e-mailadres en verander je adresgegevens op je oude account zodra je hem hebt. Je kunt deze nieuwe account alleen niet meer tracken, verder doet PS er niet zo moeilijk over in mijn ervaring.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Als je er echt een privacy verhaal kan maken willen ze het nog wel eens doen. Maar ik vrees dat je hier niet sterk in zult staan omdat "slechts" je voornaam in de accountnaam zit en deze gegevens zijn niet echt privacy gevoelig als je begrijpt wat ik bedoel :] .

@Lenny: ze zullen er misschien vaak niet moeilijk over doen maar het mag gewoon niet en als ze moeilijk willen doen dan hebben ze daar alle recht toe!!
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      als je dat doet sluiten ze allebei de accounts. en ze zijn daar juist HEEL ERG alert op.

Het beste is om PS te mailen met een verzoek met vermelding van privacy gevoelige argumenten.