NL50 QTo Turn 3Bet bluf

• noisecore
      noisecore
      Bronze
      Villain is een nittige reg. 19/12 over 1.4K hands niet superaggro
      wTsd 29 . Vragen naar specifiekere stats indien gewenst :)

ok dus in deze hand zit ik 200Bb effective tegen een reg die op een aantal van mijn tafels zit en tegen wie ik al een hele tijd agressief aan het spelen was omdat hij vrij weak is.

Met de gameflow die gaande was vraag ik me af of mijn gedachtengang hieronder goed is:

200bb zou hij any draw en zijn hele valuerange op de flop betten. Top pair, sets, overpairs, etc. En ik zie weinig gapper cards in zijn range omdat hij zo tight is. Dus als hij de turn c/r vind ik niet dat hij een valuehand rept, hij rept eigelijk niets en ik besluit de turn klein te 3betten.

iPoker - $0.50 NL - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $103.10
      SB: $58.07
      Hero (BB): $195.56
      UTG: $105.38
      CO: $22.00

SB posts SB $0.25, Hero posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has T:diamond: Q:club:

fold, fold, BTN raises to $2.00, fold, Hero calls $1.50

Flop: ($4.25, 2 players) 4:heart: 7:spade: 9:heart:
      Hero checks, BTN checks

Turn: ($4.25, 2 players) 5:diamond:
      Hero bets $3.50, BTN raises to $7.50, Hero raises to $16.50, fold

Hero wins $18.29
  • 5 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik denk dat dit wel oké is, maar zelf rep je ook niet echt een hand. Als die nitty reg daar toch op zal folden ook al rep je niks is dit wel oké, anders maak je het jezelf onnodig moeilijk denk ik. Als hij je daar gaat bluff raisen nogmaals en je zit zo diep... De hele range die je hem discount door zijn check behind op de flip kan je evengoed bij jouw range discounten, en ik weet nie precies wat jij qua stats hebt maar er blijft wss ook niet zo heel veel over waarmee je deze move op de turn zal maken. (Om nog maar niet te zeggen niks)

Xeno
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Ik heb monsterdraws toppair+draw sets, 2 pair, straights in men range daar, dat is dan ook net wat ik rep omdat ik onmiddelijk uitbet.

Ik denk gewoon dat villain heel zen valuerange op de flop zou betten en dus enkel een bluffrange overheeft als hij de turn raised.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Ik heb monsterdraws toppair+draw sets, 2 pair, straights in men range daar, dat is dan ook net wat ik rep omdat ik onmiddelijk uitbet.

Ik denk gewoon dat villain heel zen valuerange op de flop zou betten en dus enkel een bluffrange overheeft als hij de turn raised.
      idd, t maximale dat ie gaat hebben is een turned 2pair naar mijn mening ook. vind dat dit wel kan maar je gaat de river ook moeten doorzetten op alles dan, buiten wss een random 5
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Wat vind je van een c/R op de Turn en bet River?
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Wat vind je van een c/R op de Turn en bet River?
      Slecht, dit omdat je dan zelf vrij weinig rept. Als je hier een monster hebt ga je de turn nooit voor de tweede keer naar hem toe checken omdat hij eigenlijk nooit een late cbet op de turn kan gaan maken als wij denken dat het een denkende speler is omdat hij niets rept omdat alle goede handen de flop nooit behind gaan checken!