Te weinig PSpoints ontvangen.

• Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Ik wil deze maand die S20 binnenhalen,door 20 dagen $2 te raken.
      Ik heb eergisteren $2.14 geraked bij Poker770 en daarvoor 9.95 PSpoints ontvangen.
      Terwijl dat minimaal 10 PSpoints moeten zijn.
      En 2 dagen daarvoor heb ik toevallig hetzelfde bedrag geraked namelijk weer $2.14 en toen kreeg ik 10.10 PSpoints.
      Dus iets klopt er niet.
      Zou natuurlijk jammer zijn dat ik door deze onregelmatigheden die leuke bonus misloop.
  • 5 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Neem aan dat je die gegevens via je HEM/Pokertracker of elephant hebt?

Hier zitten altijd marginale verschillen in. Op een site waar het via het 'dealt-in' principe gaat is het vrij accuraat. Maar bij een 'weight-contributed' rake systeem kunnen er wat meer verschillen inzitten. Dan hangt het er vanaf of je tighter/looser dan het gemiddelde bent.

Er zit dus altijd wel een klein verschil tussen, omdat er ook transacties zijn waar die programma's geen rekening mee houden.
      Beste is dus om ietsjes meer te raken, zodat je, ookal valt je rake lager uit, er toch boven zit ;)

Mvg,

Varune
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Joris,

Is je account van Poker770 in Euro's of in $?

Het kan zijn dat er door afrondingsverschillen bij de conversion iets verschil ontstaan.

We zijn dit nog even aan het nakijken bij Poker770 om te zien hoe dit komt, omdat er inderdaad een aantal mensen die probleem hebben die precies $2 aan tourney fees betaald hebben.
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Hoi Lanfear.

Mijn account is in dollars.
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Ik zie dat ik voor 03-11-11 11 PSpoints heb ontvangen ipv 10.
      En op 05-11-11 1 PSpoint ontvangen.
      Is dat om het verschil recht te trekken.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nee, het feit dat je 1 punt verdient hebt op de 5de betekent dat je niet actief genoeg bent op het forum, je had namelijk ook 3 punten kunnen verdienen :s_biggrin: :s_biggrin:

Maar dit staat los van het probleem bij de points voor de Go4gold promo. We zijn hierover momenteel ingesprek met PlayTech om de oorzaak te achterhalen en om te zien hoe we dit oplossen. Hopelijk snel meer nieuws.