NL 2 flopped set vs turn + river monsterhand action

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Op welke hand zetten jullie villain hier?
      Na die check op de flop en turnraise en riverraise kan hij toch enkel AA of JJ hebben? En dus moet ik folden? Anyway deed ik niet maar toch wil ik de hand eens besproken hebben :)

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $3.98
      BTN: $1.68
      Hero (SB): $2.06
      BB: $1.85
      UTG: $2.00
      UTG+1: $3.74
      MP: $2.00
      MP+1: $0.95
      LP: $2.16

Hero posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has 3:club: 3:heart:

fold, fold, MP raises to $0.08, fold, LP calls $0.08, fold, fold, Hero calls $0.07, fold

Flop: ($0.26, 3 players) 3:diamond: 2:heart: A:club:
      Hero checks, MP checks, LP checks

Turn: ($0.26, 3 players) J:club:
      Hero bets $0.20, MP raises to $0.60, fold, Hero calls $0.40

River: ($1.46, 2 players) 8:heart:
      Hero bets $0.70, MP raises to $1.32 and is all-in, Hero calls $0.62
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      op nl2 moet je eig niet nadenken over een set in deze spot met 100bb, dat is gwn altijd de nuts.

Enige dat je kan overwegen is de flop donkbetten, maar er zullen normaal gezien weinig 4x in hun range zitten.

Ik ga wel broke op de turn hier.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      op nl2 moet je eig niet nadenken over een set in deze spot met 100bb, dat is gwn altijd de nuts.

Enige dat je kan overwegen is de flop donkbetten, maar er zullen normaal gezien weinig 4x in hun range zitten.

Ik ga wel broke op de turn hier.
      Ervan uitgaande dat villain een oké speler is, met welk soort hand cbet hij de flop niet om vervolgend de turn te raisen? elke Ax hand cbet hij daar. 22+ zonder de sets raist hij turn niet mee. En een hand als K10 :club: of QJ :club: gaat daar op de flop ten eerste al cbetten en ten 2e eerder mijn bet callen op de turn denk ik...

Xeno
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      een degelijke speler zou zijn sets op de flop ook cbetten en JJ wss ook.
      De line die hij neemt slaat gwn op niet veel en hij wil eig enkel jj reppen of AA, maar er zijn veel meer combos die jij beat. Maar als je zeker weet dat hij daar altijd aa of jj heeft, dan moet je uiteraard folden. Ik doe dit daar zeker niet en ga gwn broke.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      een degelijke speler zou zijn sets op de flop ook cbetten en JJ wss ook.
      De line die hij neemt slaat gwn op niet veel en hij wil eig enkel jj reppen of AA, maar er zijn veel meer combos die jij beat. Maar als je zeker weet dat hij daar altijd aa of jj heeft, dan moet je uiteraard folden. Ik doe dit daar zeker niet en ga gwn broke.
      Oké, gotcha :)
      In mijn ogen is zo'n line ook wel redelijk sterk door het phill helmuth slowplay gehalte op NL2 soms :p

Maar idd, hij had daar JJ maar daar ga ik gwn broke normaal!
      Thanks

Xeno