K-K re raise OOP, 2 callers

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Hey,

beschrijving villains:
      early pos raiser is 20/16 over 130 handen, AF1.4
      button is whale 83/8, AF2.2 over 30 handen

Re raise pf verplicht, size is ok denk ik 3*openingsraise+1* openingsraise voor caller+2BB omdat ik uit pos zit.

Daarna tegenvallende flop, want zonder A speelt dit gemakkelijk: ik ben committed met mijn stack to pot ratio van 2. Check flop, want zie amper iets callen dat mij niet beat heeft. Denk dat ik hier ook fold op een bet van early pos, miss call op whale bet. Maar iedereen checkt. Besluit de hand proberen down te checken, nu wel al meer bereid om check-call te spelen.

Main question: had ik turn of river nog moeten betten? Indien ja, had ik dit ook moeten doen tegen 2 "gewone" tegenstanders (dus zonder de whale?). Call ik turn/river als 1 van de villains bet?

Alvast bedankt voor de comments!

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($10)
      BB ($14.04)
      UTG ($16.58)
      UTG+1 ($11.55)
      UTG+2 ($10)
      CO ($10)
      BTN ($38.34)

Dealt to Hero K:diamond: K:heart:

fold, UTG+1 raises to $0.30, fold, fold, BTN calls $0.30, Hero raises to $1.40, fold, UTG+1 calls $1.10, BTN calls $1.10

FLOP ($4.30) Q:spade: A:diamond: 5:diamond:

Hero checks, UTG+1 checks, BTN checks

TURN ($4.30) Q:spade: A:diamond: 5:diamond: J:club:

RIVER ($4.30) Q:spade: A:diamond: 5:diamond: J:club: 8:diamond:

• 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nice check @ flop. Hun combined ranges daar zit heel vaak een A in. Als ze callen zelfs met een Q weet je niet doen op de turn en heb je een cbet weggesmeten wss.
      Check/fold flop is dus nice.

De turn maakt het nog gevaarlijker voor jou. hit QJ combo's en QQ + JJ beaten je. dus weer check/fold.

Als ze dan alweer checken denk ik dat ik op de river er nog iets uit probeer de persen. 1.5$ ofzo ^^ kweet niet of dat goed is.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      He Moneystef,

reraise pf is inderdaad verplicht en de sizing is prima!

Je zegt dat je committed bent, maar achteraf corrigeer je dat nog goed door te zeggen dat je zou folden tegen een bet van early position. Dat is inderdaad prima. Op deze flop kan je zonder probleem c/f spelen.

Op turn haal je geen value van slechter door te betten, dus de check is prima
      En op de river zou je een c/c van een kleine bet kunnen overwegen, maar ik zou hier sowieso niet zelf betten. Dus...samengevat: goed gespeeld!
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Thanks voor de feedback.

Committed zijn ging over de situatie waarbij er geen A op de flop zou gekomen zijn... Hier met de A op de flop ben ik natuurlijk helemaal niet committed.