77

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Cassava Poker $0.15/$0.30 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1503885
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $30.00
      BB: $36.27
      UTG: $9.89
      UTG+1: $43.26
      Hero (MP): $30.00
      CO: $29.55
      BTN: $70.57

Pre Flop: ($0.45) Hero is MP with 7 :club: 7 :spade:
      UTG calls $0.30, UTG+1 calls $0.30, Hero raises to $1.80, 4 folds, UTG calls $1.50, 1 fold

Flop: ($4.35) Q :club: 3 :club: 4 :club: (2 players)
      UTG checks, Hero bets $3, UTG raises to $8.09, Hero calls $5.09

Turn: ($20.53) A :diamond: (2 players)

River: ($20.53) 4 :heart: (2 players)

37/1 speler limpt in, 40/2 speler limpt mee. Nu is de eerste vraag of ik isoleer. Ze folden beiden minder dan 50% op cbets wat natuurlijk niet zo goed is want de boards zullen nooit echt goed zijn voor pockets 77.

Maar dan belangrijker:
      Cbet of geen cbet? Wil ik value uit draws ondanks dat de turn vaak nog een overcard zal zijn. Wil ik value uit andere handen, hij is een huge fish dus hij kan zoveel hebben...
      Of toch geen cbet dan want hij callt erg veel en wat dan op de turn, dan heb ik gewoon een cbet afgegeven en geef ik op in de pot.

Natuurlijk moet ik wel callen als hij hier pusht.
  • 3 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Verplaatst naar juiste subforum.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik call hier gewoon pre-flop om te setminen. Met een set heb je tegen deze spelers imo huge implied odds, en je wilt ze er allebei inhouden volgens mij.

As played vind ik Cbet goed, al is het dan wel een bluff. Board ziet er gevaarlijk uit, dus veel mensen folden hierop. Ik bet hier meestal half pot omdat ik dit ook met een flush zou doen en omdat de meesten hier callen/folden of het nu 2.2 of 3 is.

Push callen weet ik niet zo goed, waarschijnlijk wel door de goede pot odds die je hebt.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop zou ik ook gewoon isoleren omdat er toch nog wel wat flopjes zijn waarop je het goed doet. Zeker als ze kunnen limp folden zou ik hier isoleren.

Tegen de shortstack zou ik deze flop ook gewoon cbetten en zijn ship callen, je zult het niet geweldig doen maar hij gaat geen pair of draw folden. Soms ben je dood als hij een hoger pair + fd heeft maar die dingen gebeuren.