Onderhoud / update

• Kletsje
      Kletsje
      Bronze
      "Neeeeeeeeeeee" is wat er door me heen gaat. Ik was net 8 sng's op everest aan het spelen terwijl er plotseling komt te staan "De game room is op het ogenblik niet toegankelijk in verband met onderhoud. Probeert u het later nog een keer"

Hebben de andere Everest spelers dit ook atm? En weet iemand of je dus al je speelgeld terug krijgt; want dat is het probleem voor mij op dit moment.

Kletsje:)
  • 6 antwoorden
    • Kletsje
      Kletsje
      Bronze
      Ik kom er dus net achter dat iuk de enigste was met dit probleem en in de regelementen van Everest staat dat zij GEEN geld teruggeven bij technische storingen.

Aangezien deze storing 8 buy-ins verkloot heeft neem ik hier natuurlijk geen genoegen mee. Iemand advies in hoe ik dit moet uitspelen?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Mailtje sturen en uitleggen wat er gebeurd is zou ik zeggen ;) .
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kletsje
      Ik kom er dus net achter dat iuk de enigste was met dit probleem en in de regelementen van Everest staat dat zij GEEN geld teruggeven bij technische storingen.

Aangezien deze storing 8 buy-ins verkloot heeft neem ik hier natuurlijk geen genoegen mee. Iemand advies in hoe ik dit moet uitspelen?
      Dat heb ik bij everest zelf al twee keer gehad, mails gestuurd, ze ketsen de boel gewoon terug. Het zou dan aan jou pc liggen of wat dan ook.
      Als ik jou was zou ik er geen energie in steken, het maakt niks uit namelijk.
      Vergeet die 8 buy-ins, stuur een boos mailtje als je je daar beter van gaat voelen, maar helpen zal het niet...
    • Kletsje
      Kletsje
      Bronze
      Aight, ik heb na jullie reacties 1 duidelijke/lange e-mail gestuurd waarin ik meld dat ik niet kon spelen en Everest Poker verantwoordelijk acht omdat zij een goed werkend product moeten leveren al dan niet mij moeten informeren om goed gebruik te kunnen maken.

Oftewel; als ik niet kan pokeren op een goed werkende computer (diverse in deze situatie) ligt de verantwoordelijkheid/schuld bij Everest.

Met dit verhaaltje op ik dat zij zich verantwoordelijk voelen om m'n geld terug te geven:)
      Anders stap ik natuurlijk naar een andere pokerroom, dus beter doen ze een kleine investering:)

In ieder geval BEDANKT voor de reactie en hulp! :f_love:
    • Kletsje
      Kletsje
      Bronze
      Eerste reactie terug (een positieve) ze vragen de toernooien op om ze te onderzoeken. Ze hebben in ieder geval erkend dat niet mijn fout is, ik ben benieuwd naar de rest.

Langdradige mailtjes ftw
    • alcoatjez
      alcoatjez
      Silver
      Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee.

Ik neem aan dat in het geval van onderhoud je ruim voor het onderhoud toch geen game meer kan starten?

Ik hoop voor je dat ze hier goed mee om gaan :)