even voorstellen

• bratickz
      bratickz
      Bronze
      ik speel al meer dan 5 jaar poker live en online en het loopt live wel iets beter dan online ik ben al 4 jaar lid van pokerstars en heb altijd veel last om toevallig tegen pech aan te lopen. dus heb me aangemeld op deze site heb de quiz gehaald en heb 50dollar startkapitaal gekregen en heb gekozen voor de poker room poker770 hebben mensen daar goede ervaringen mee en welke tips hebben mensen voor me om online spelen ook tot een succes te maken ?
  • 9 antwoorden
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Welkom :-)
      Hoe heet je op Poker770 en welke varianten speel je er?

TIP: Veel lezen hier onder het kopje strategie en BRM heb ik me laten vertellen.
      Ben ook sinds kort hier actief en wil hier veel gaan leren.

Succes
    • SEXBOM4572
      SEXBOM4572
      Bronze
      Hallo iedereen,

Zal me bij deze ook even gaan voorstellen ben Marco 39 jaar en woonachtig in het altijd zonnig Brazilië en heb net ook weer mijn 2de start kapitaal gehad van Pokerstrategy om nu eens te stoppen als het wat moeilijker gaat aan de tafels en dan weer te beginnen als het is afgekoeld...lol en dus zich strikt aan dat BRM te gaan houden!!

Ik zal ook even kijken of dat ik een blog kan gaan bijhouden om mijn eventuele vorderingen en/of bepaalde handen te plaatsen.

Nu even de naam SEXBOM waarom? Ik zei al ik woon in Brazilië daar is de voertaal Portugees en BOM=goed en neem aan dat iedereen het doet en dan bedoel ik SEX, dus SEX is goed=BOM en dat is heel wat jaren zo vandaar SEXBOM!!

Mijn speelstijl is agressief pre-flop en flop en vergeet nog wel eens valuebet op de river te maken en mijn grootste fout kan zijn dat ik geen goede hand kan neerleggen!! Dus voor mij is er nog wel heel wat bij te leren.

Met vr gr Marco van Kimmenade
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Welkom sexbom :-)
    • bagelhole
      bagelhole
      Bronze
      Welkom en veel su6 toegewenst met het online spel. Update ons soms eens met wat online(en live) resultaten. Waar en wat speel je live?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey guys,

Welkom op het forum!

Enkele tips om succesvol te worden:
      - Bankrollmanagement
      - Lees de artikelen en of bekijk video's
      - Wees actief in de community en aarzel niet om je vragen te stellen.

3 simpele, maar belangrijke tips :s_cool:
    • AprFg
      AprFg
      Bronze
      Hallo iedereen,

enkele jaren geleden speelde ik online poker maar ben daar dan een tijd mee gestopt. Heel af en toe speel ik nog wel met vrienden maar dat is meer voor de fun natuurlijk. Ben vorige week terug begonnen met een account op 888poker waar ik mij vrijdag dankzij een freeroll had geplaatst voor de 100K sunday challenge en daar ben ik zondag (na meer als 6u spelen) 64e geworden en dus al direct een mooi centje meegepikt heb.

Ik heb ook nog veel te leren en de 'starting hand chart' is hier een ongelooflijke hulp bij (ik heb deze zoveel mogelijk proberen te volgen bij het tornooi van zondag, ook al was dit niet even makkelijk altijd :p maar het heeft precies toch wel goed geholpen).

Alleszinds bedankt aan pokerstrategy voor deze hulp bij poker en hopelijk kan ik mijn startkapitaal bij pokerstars ook de juiste richting uitsturen!

Groeten aan iedereen
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey AprFg.

Welkom bij PokerStrategy.com!

Je hebt de smaak zo te zien weer helemaal te pakken? Hoe gaat het inmiddels met je startkapitaal? Heb je dit al een beetje uitbreiden met de strategie? :s_cool:
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Welkom!