ID-check

• ElCapwnage
      ElCapwnage
      Bronze
      Dag allemaal,

Ik ben vandaag geslaagd voor de pokerquiz en heb daarna een account aangemaakt bij Partypoker. Ik moest echter ook een ID-check doorgaan, daarbij moet ik een kopie maken van de voor en achter kant van mijn ID-pas. Die kopie van mijn ID is geen probleem, maar daar staat nog wel mijn oude woonplaats op. Daarom moet ik ook een kopie maken van bewijs van mijn opgegeven en huidige adres. Dit levert een probleem voor mij op.

Ik ben twee maanden geleden op kamers gegaan en bij de huurprijs zit ook de energieprijs verrekent en een vaste telefoon heb ik niet. Dus op dit moment heb ik geen bewijs van mijn adres. Zou een bankafschrift ook volstaan als bewijs van adres?

Groeten
      Thijs Moleman
  • 2 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hoi Thijs,

Welkom bij PokerStrategy!

Ik ga even voor je na of een bankafschrift volstaat als bewijs van adres. Er zal zo snel mogelijk een reactie volgen. Ik vraag hiervoor echter wel eventjes wat van je geduld; we zitten immers in het weekend. Uiterlijk maandag krijg je uitsluitsel (en met een beetje geluk voor die tijd al).

Groeten,
      Orodin
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Thijs,

Een bankafschrift zou in principe ook kunnen volstaan. Als ik jou was, zou ik het gewoon uploaden. En mocht er dan een probleem zijn, dan kun je altijd even een ticket sturen en dan lossen we het daar verder op. :)

En welkom trouwens!