Voordelen / Nadelen HEM2

• 2 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Nadelen: Het zit nog vol met bugs. Regelmatig updates die bepaalde problemen verhelpen en juist weer nieuwe problemen veroorzaken. Imo is dit pas de echte beta fase. Waarschijnlijk is het over 1,5-2 maanden een goed bruikbaar product. Op dit moment zitten er nog zo veel fouten in en crasht het programma dusdanig vaak dat ik er nog geen oordeel over kan vellen. Ik wacht geduldig af en hoop dat de problemen snel opgelost worden.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Voordelen: HM2 ziet er veel leuker uit, heeft meer filters (of bestaande filters zijn veel sneller te vinden), HM2 importeert veel sneller handen in zijn DB, HM2 zen standaard HUD is veel beter dan de standaard van HM1, de opties van de HUD zijn makkelijker in te stellen (bv de kleurranges kan je nu veel overzichtelijker instellen), ga zo maar een eindje voort...

Nadelen: ik kan niet ontkennen dat de versies die er nu zijn nog wel wat bugs vertonen, maar HM2 wordt om de 24-48u ge-updated dus die bugs zullen er binnen dit en een maand wel voor 90% uitgehaald zijn (vraag me niet hoe ik aan dat getal kom :D )

Persoonlijk vind ik HM2 echt wel stuk prettiger werken en ik heb mezelf er al op betrapt dat ik een sessiereview veel leuker en veel beter kan maken als in HM1. Ik ben een fan van nr.2!