Your Account has been inactive for 180 days

• jurado
      jurado
      Bronze
      Mailtjes sturen dat ik gratis geld krijg, zelfs per post op mijn thuisadres, dat doen ze wel, maar waarschuwen dat ze een fee gaan aanrekenen, nee dat niet. Vandaag dus onderstaand mailtje gehad, jammer dat ze je zo in het zak zetten, feit staat vast dat ik daar alles ga afhalen en nooit meer daar ga spelen. De zakkenvullers...

Dear,

Our records show that that you have not logged into your account for 180 days.

A $ 7.02 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from your account balance on: 28-Nov-2011 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 27-Nov-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7.

Sincerely,

Party Team
  • 10 antwoorden
    • jurado
      jurado
      Bronze
      Ik wil dus uitcashen, krijg ik volgende boodschap te zien:

Cash out - Please select your desired Cash out option from the list below. Due to government regulations you are required to send us the following documents within 30 days of your first successful deposit: CASHING OUT?

Ok, ik ga niet depositen, maar wat doen die government regulations hier?

In order to assure quick cash outs and the potential to have your limits increased, simply upload a copy of your government issued ID. Once your ID is verified you will no longer see this upload tool.

Is dit gewoon je identiteitskaart, en mag ik rijksregisternr ed. weglaten, ben niet van plan om mijn 200$ aan te geven ofzo...
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      je mag, voor zover ik weet, niks weglaten.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Je hebt toch nog tot 27 november om 1 hand te spelen zodat je die 7,50 niet hoeft te betalen?

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 27-Nov-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dit is ook precies de reden dat ik niet meer op Party speel. Vind deze regel echt te belachelijk voor woorden. Zou mooi zijn als een bank ineens ook geld gaat vragen voor een spaarrekening. Ik zie zo iig niet in waarom het Party geld moet kosten als jij er geld hebt staan, of iig niet dat het meer kost als dat je wel speelt :rage: .
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ik vind het ook een belachelijke regel, ipoker en 888 hebben dit ook in de terms& conditions.

Ik vraag me zelfs af of zo'n voorwaarde eigenlijk juridisch houdbaar is.
      Misschien kan die wel als onredelijk bezwarend worden aangemerkt..
      Of komen ze er weer mee weg doordat ze onder de law van gibraltar of een ander ministaatje vallen :s_evil:

Verder mag het als waarschuwing wel in de review komen te staan die pokerstrategy heeft gemaakt.
      Het is toch iets om rekening mee te houden :f_mad:
    • jurado
      jurado
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Je hebt toch nog tot 27 november om 1 hand te spelen zodat je die 7,50 niet hoeft te betalen?

Nee, ik had iets van net over de 200 $ , en nu heb ik nog maar 192.99$ op men account, als ik nu niks speel dan verlies ik weer 7.5$ per maand enzovoort tot ik niks meer heb.

Dan laat je wat geld op staan voor moest ik ooit eens terug zin krijgen om op Partypoker te spelen, ze verdienen er zelfs rente aan, en dan doen ze dit.

Nu vraag ik mij af wat ze met men id gegevens gaan doen, gaan ze die ooit doorsluizen aan de overheid ofzo, dat verontrust mij wel een beetje. Gaan ze dezelfde toer op als pokerstars.be ?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Je weet zeker dat als je op cashier klikt het niet bij Restricted Money staat? Dat heb ik nl. een keer gehad. Dus dat het niet bij je totaal staat maar 'apart'
    • jurado
      jurado
      Bronze
      Ik heb even gekeken:

Available $192,99 USD In Play $0,00 USD Restricted $0,00 USD Total $192,99 USD Tournament dollars

Spijtig genoeg niet :(
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      Ik vind het ook een belachelijke regel, ipoker en 888 hebben dit ook in de terms& conditions.

Ik vraag me zelfs af of zo'n voorwaarde eigenlijk juridisch houdbaar is.
      Misschien kan die wel als onredelijk bezwarend worden aangemerkt..
      Of komen ze er weer mee weg doordat ze onder de law van gibraltar of een ander ministaatje vallen :s_evil:

Verder mag het als waarschuwing wel in de review komen te staan die pokerstrategy heeft gemaakt.
      Het is toch iets om rekening mee te houden :f_mad:
      ofc
    • jurado
      jurado
      Bronze
      Heb wat zitten klagen via email en heb men geld terug, moet ik hier nu blij van worden?

Thank you for contacting Customer Service.

I am sorry to hear of your current disappointment with fee, charged for inactivity.

Please note that we will credit back 7.02 USD Inactivity Fee- to your Party Account in the next 24 hours. Whenever you are ready to get back to play, the charged funds can be credited back to your available balance to play with. The email for the inactivity is also reminder for the left funds in the account for longer period of time.

Let me still remind you that a 5.00 Euro monthly fee is charged if your account remains inactive for six months or more. An account is deemed inactive if the following occurs:

*Account has not been accessed by the player for a minimum of 180 days AND

*Has not placed a cash wager during this timeframe OR

*Has not paid a cash tournament entry fee during this timeframe OR

*Has not played in a raked hand during this timeframe OR *Has not made successful deposit in the given timeframe

After 180 days of inactivity we will deduct 5.00 Euro from the account balance, and will continue to do so every 30 calendar days until the account is reactivated. If the account balance is less than 5.00 Euro, the balance available will be deducted after 180 days.

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail, live chat and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,

Stoyan

Customer Service