Nl 5 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      kan ik hier ooit folden na zijn check-shove? ik zie hem dit met elke pocket hoger dan 8 ook doen..

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG1:
      $5,76
      Hero:
      $5
      MP3:
      $5,61

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with K:heart: , K:club:
      UTG1 raises to $0,17, Hero raises to $0,50, 2 folds, MP3 calls $0,50, 4 folds, UTG1 calls $0,33.

Flop: ($1,57) 8:heart: , 8:club: , 4:diamond: (3 players)
      UTG1 checks, Hero bets $1,05, MP3 folds, UTG1 raises to $5,26 (All-In), Hero calls $3,45 (All-In), UTG1 gets uncalled bet back (All-In).

Turn: ($10,57) 5:spade:
      River: ($10,57) T:diamond: (2 players)

Final Pot: $10,57

Results follow (highlight to see):
      UTG1 shows een full-house, vieren full of achten (4h 4s)
      Hero shows (Kh Kc)

UTG1 wins with een full-house, vieren full of achten (4h 4s)
  • 6 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nh.
      Als hij hier 44 of 88 heeft vind ik het erg slecht gespeeld van hem. Hij krijgt niet eens odds om te setminen. En wat bereikt hij met een shove... Hopen dat hij tegen iets als kings zit...
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Wat Farma zegt

Je post regelmatig van dit soort handen, maar eigenlijk spelen deze automatisch imo. Ik val in herhaling, maar je stack-to-pot ratio laat je simpelweg niet meer toe om ooit aan folden te denken. Speel gewoon bet-bet-bet en als je geraised wordt re-raise.

Ik gebruik als vuistregel: een stack-to-pot ratio van 4 of minder op flop tegen 1 of 2 tegenstanders, betekent dat ik altijd all in probeer te komen met een goed overpair (Q-Q+), op top pair top kicker, tenzij er 3 kaarten van dezelfde kleur liggen op de flop waarvan er geen heb.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Money, heb je skype? Dan voeg ik je toe id studiegroep :D ;)
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Net gedownload en account aangemaakt (Skype name: Moneystef, weer weinig inspiratie :) ).

Moet wel waarschuwen dat ik tot pakweg februari niet heel veel tijd heb (4 zware cursussen aan het volgen aan de unief dit semester met examens in januari en verhuis volgende week dus heel wat geregel, geknutsel en winkels afgaan). De komende maanden ga ik dus wat minderen met poker, dus zoek er niets achter als ik een paar keer afhaak... Laat maar weten wanneer jullie meeten, en als het tijdstip goed uitkomt, doe ik wel zowiezo mee de studiegroep, superinteressante manier om te verbeteren.

Vanaf februari heb ik terug zeeën van tijd :)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ja, wat hierboven ook al gezegd is he.

Je sizing preflop is prima, dus je geeft hem ook niet de prijs om te callen met zijn PP. Dus die speler die nu wint beseft dat niet...maar hij verliest op lange termijn.

As played kan je niet weg he. Hij kan hier met 99+ zitten en daarmee gaat hij net zo goed broke. NH dus.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      edit...foutje...dubbele post :)