Nl 5 - Aa

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik bet hier achteraf gezien op de flop te weinig (beter potsize?) en moet op de turn uiteraard zelf shoven (was niet echt met zijn stackgrootte bezig), maar turn kan ik normaal gewoon zelf +ev broke gaan lijkt me?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $5
      UTG1:
      $4,24
      MP1:
      $2,34
      Hero:
      $5,22

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:heart: , A:spade:
      UTG1 calls $0,05, UTG2 folds, MP1 calls $0,05, 3 folds, Hero raises to $0,25, SB folds, BB calls $0,20, UTG1 folds, MP1 calls $0,20.

Flop: ($0,82) 9:heart: , 7:club: , 6:spade: (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero bets $0,58, BB folds, MP1 calls $0,58.

Turn: ($1,98) 2:diamond: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $1,2, MP1 raises to $1,51 (All-In), Hero calls $0,31.

River: ($5,00) 3:diamond: (2 players)

Final Pot: $5,00

Results follow (highlight to see):
      MP1 shows three of a kind, negens (9s 9c)
      Hero shows (Ah As)

MP1 wins with three of a kind, negens (9s 9c)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Villain ziet er fishy uit en gaat veel naar de showdown dus dit is zeker goed gespeeld.

Even vraag aan de judge, als dit hand tegen een goede reg is, die limp callen soms met PP's. Kan je dan niet gewoon opgeven als hij de flop multiway callt?
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Preflop maak ik er 30c van, er zijn twee limpers + 4x raise = 30c :)

Op de flop zou ik inderdaad groter betten, ik vind 70c daar wel het minimum, potsize is nog beter.

En ja, de turn spreekt voor zich he. Jammer dat hij een setje had, maar hier kom je toch niet weg.

@Farma: je spreekt jezelf tegen, een goede reg gaat niet limp/callen met PP. Een goede reg openraist of fold ;) .
      Maar stel dat hij toch een blackout heeft en limpt, dan zou je hier tegen een full stack zeker nog weg kunnen op de turn. Dan speel ik wellicht bet/fold op de turn en checkbehind river of gewoon fold river.