Ik kan niet spelen tegen fish

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Cassava Poker $0.15/$0.30 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1505384
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $38.33
      BB: $48.70
      UTG: $31.61
      UTG+1: $44.04
      MP: $30.45
      Hero (CO): $31.08
      BTN: $26.99

Pre Flop: ($0.45) Hero is CO with A :club: K :heart:
      3 folds, Hero raises to $0.90, 1 fold, SB calls $0.75, 1 fold

Flop: ($2.10) 6 :diamond: 9 :club: 3 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Turn: ($2.10) 6 :club: (2 players)
      SB bets $1, Hero folds

Heel klein handje dit tegen een vrij grote fish. 43/16/9.1
      Dus wel een fish die zijn premiums aggressief speelt volgens mij en de handen die eronder komen daar ziet hij graag flops mee.
      Hij fold niet veel op cbets en daarom cbet ik niet.

Maar wat doe ik op de turn?

En stel dat ik call wat doe ik als de river blankt en hij bet opnieuw? En wat als de river een club is? En hoe reageer ik op welke betsizing?

Wat zeker wel belangrijke info is: AF flop: 1.4 AFturn: 2.0 AFriver: 4.0
      Aggfreq flop: 25% turn: 48% river: 47%
  • 5 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik kan alleen maar zeggen nh :)

Soms frustrerend, maar als je niet hit kan je weinig doen tegen fishes, tenzij je een read/stats hebt dat ze makkelijk folden op CBs. Hier heb je dat niet, integendeel.

Call kan eventueel +EV zijn, moeilijk te beoordelen imo, maar denk dat je gewoon een betere spot moet afwachten...
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik had pas een vergelijkbare hand: Nl 5 - Ak

ik bet hier persoonlijk de flop al uit. villian ze range is hier vrij wijd, van pockets tot Ax handjes. Als het echt een vis is misschien ook nog wel handjes als j10 qj e.d. Ik bet hier de flop dus uit, en krijg ik een call dan heb ik sowieso nog 6 outs om me A of K te hitten. goede kans dat je sowieso nog voor ligt.

ik vind een check-raise op de turn hier trouwens ook niet slecht. het board paired, en villian rept hier nauwelijks een hand. hij bet minder dan een halve pot, dus ik zie hem dit hier ook met random spaz doen. zou hij de flop gehit hebben, zal hij na jou check-raise imo zijn hand sowieso 9/10x folden, omdat hij niet weet hoe hij verder moet spelen. als hij hier een 9 had, zie ik hem met zo'n AF de flop in dit geval zelf ook nog wel donken, en niet pas op de turn.

river speel ik check behind. ik denk als je op de turn check-raised, dat villian op de river sowieso niet donkt, hoogsten bij een 3e klaveren (en zelfs dat betwijfel ik). daar speel ik dus gewoon check behind. mocht hij toch betten, dan ben je sowieso beat en fold ik.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Verplaatst naar juiste subforum.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik zou dit normaal gewoon cbetten, en als ik een pair hit niet meer folden (en gewoon doorbetten dus). min of meer als ie gaat peelen met overcards, dan is zn range extreem zwak. je kan altijd een gratis turncard nemen :)
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      ik zou bijna nooit cbetten, hij fold toch niet veel en komen genoeg value spots voorbij tege vissen waardoor je niet met a hoog moeilijk hoeft te doen.