NL2 3bet postflop AQo

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik cbet dit board niet omdat het een 3bet call range vrij hard hit en ik niet veel handen zie in villains range wat hij op cbet gaat folden. Is het dan de moeite om een delayed cbet te doen op de turn?

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 7 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BB: $1.98
      UTG: $2.25
      UTG+1: $2.68
      Hero (MP): $2.06
      CO: $2.00
      BTN: $2.07
      SB: $0.63

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has A:spade: Q:heart:

fold, UTG+1 raises to $0.08, Hero raises to $0.24, fold, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.16

Flop: ($0.51, 2 players) 3:spade: T:heart: 6:club:
      UTG+1 checks, Hero checks

Turn: ($0.51, 2 players) T:spade:
      UTG+1 checks, Hero bets $0.30
  • 5 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik zal preflop gewoon flatten IP omdat zijn UTG+1 range vrij sterk is en je niet weet of je hier voor value of als bluff aan het 3betten bent.

Als je dan 3bet en je krijgt een call cbet hier wel gewoon ~$0,25. Als je dit board altijd gaat check/folden in een 3bet pot kost het je gewoon veel te veel geld. Dit board hit zijn range ook helemaal niet zo hard..

Met die cbet op de turn rep je vrij weinig imo, als je een goede hand had gehad (TT, JJ, QQ, KK, AA) had je deze flop altijd gebet, dus je rept hier AK, AQ of AJ.. Ik denk alleen niet dat de meeste spelers hier over nadenken op NL2.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Ik zal preflop gewoon flatten IP omdat zijn UTG+1 range vrij sterk is en je niet weet of je hier voor value of als bluff aan het 3betten bent.

Als je dan 3bet en je krijgt een call cbet hier wel gewoon ~$0,25. Als je dit board altijd gaat check/folden in een 3bet pot kost het je gewoon veel te veel geld. Dit board hit zijn range ook helemaal niet zo hard..

Met die cbet op de turn rep je vrij weinig imo, als je een goede hand had gehad (TT, JJ, QQ, KK, AA) had je deze flop altijd gebet, dus je rept hier AK, AQ of AJ.. Ik denk alleen niet dat de meeste spelers hier over nadenken op NL2.
      Die 3bet voor value is mss restantje omdat ik altijd SH gespeeld heb.
      Je ik snap je redenering, maar soms vraag ik me af. Wat voor handen oop callt hij daar mijn 3bet preflop en gaat hij op dat board folden op een cbet? Imo barweinig, maar dat geeft mij natuurlijk niet de reden om een delayed cbet te doen als ik idd niks rep.

Bedankt

Xeno
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik zal dit handje morgen even voor je uitwerken. Kan je me ook even wat stats van deze vriend geven als je die hebt?
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Ik zal dit handje morgen even voor je uitwerken. Kan je me ook even wat stats van deze vriend geven als je die hebt?
      Ik speel NL2 eigenlijk zonder stats, maar dit is bewust. Ik let teveel op die stats en ga dan domme dingen doen, omdat ik mensen te hoog inschat. :p
      Zonder stats probeer ik meer ABC te spelen. Btw kan je wel de stats geven, maar ik heb op het moment zelf er geen rekening mee gehouden dus dan is dat mss niet echt nuttig. Ik ga er met andere woorden vanuit dat iedereen een redelijke NL2 player is (just loled)...

Xeno
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      dit is eig fr en staat dus in verkeerde topic. Maar goed ik zou hier altijd AQ flatten preflop tenzij het een uberloose fish is die met allerlei handen 3bets gaat callen.

As played cbet ik de flop want anders geef je de hand eig gwn op en kan hij al zijn crap waarmee hij je 3bet called gwn betten op de turn, ook handen die jij ng beat hebt.