NL2 flopped straight op paired board

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik raise daar de flop om value op een 10 of J turn/river niet te missen. Mijn raise wordt gecalled dus verwacht ik een sterke hand. Het rare is dat ik denk ik op zo'n board met bv 2 pair zou shoven, daardoor check ik de turn behind om geen Ax bv uit de hand te scaren, als ik die Q daar te zwaar rep. (Ook al zou ik een Qx daar niet echt raisen of het is AQ, Q10. Op de river denk ik dus nog een kleine valuebet te maken, en er wordt daar geshoved... Is dit door zijn flopcall een mogelijkse call of is hier een checkt/raise river altijd de nuts?

Mijn gevoel zegt nuts en fold, maar...

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $2.79
      MP+1: $1.57
      CO: $1.78
      Hero (BTN): $2.34
      SB: $1.98
      BB: $0.83
      UTG: $1.06
      UTG+1: $1.76

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has J:heart: T:heart:

fold, fold, fold, fold, CO raises to $0.06, Hero calls $0.06, fold, fold

Flop: ($0.15, 2 players) A:spade: Q:heart: K:club:
      CO bets $0.11, Hero raises to $0.36, CO calls $0.25

Turn: ($0.87, 2 players) Q:club:
      CO checks, Hero checks

River: ($0.87, 2 players) 3:club:
      CO checks, Hero bets $0.58, CO raises to $1.36 and is all-in, Hero ????
  • 3 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik denk dat je je hier jezelf hard levelled. Je moet gewoon de flop 3betten want any bluff gaat toch opgeven op de Turn (je called niet met bijv. 88 op zijn c/R) en any 2 pair is best happy om het erin te krijgen

verder wil je geen T,J en soms ook geen A,Q,K zien ivm 2pairs die dan boats worden

As played waarom bet je de Turn niet? reppen op 2NL ? denk je dat ze echt zo sophisticated zijn?

De river sucks en A x kan in zijn range zitten dus ik denk niet dat dit een bluff is dus bet/fold is zeker mogelijk. I don't blame you for bet/calling omdat je jezelf verwart met je lijn die je neemt

Mvg,
      gerv
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey,

Ik denk dat je je hier jezelf hard levelled. Je moet gewoon de flop 3betten want any bluff gaat toch opgeven op de Turn (je called niet met bijv. 88 op zijn c/R) en any 2 pair is best happy om het erin te krijgen

verder wil je geen T,J en soms ook geen A,Q,K zien ivm 2pairs die dan boats worden

As played waarom bet je de Turn niet? reppen op 2NL ? denk je dat ze echt zo sophisticated zijn?

De river sucks en A x kan in zijn range zitten dus ik denk niet dat dit een bluff is dus bet/fold is zeker mogelijk. I don't blame you for bet/calling omdat je jezelf verwart met je lijn die je neemt

Mvg,
      gerv
      Als ik daar die turn doorbet gaat hij dan niet any non Q folden? Daarom bette ik niet...
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Hij gaat Ax niet eens folden, laat staan Qx.. Speel gewoon abc poker. Goede hand bet>bet>bet en een slechte hand (cbet) fold. =)