Diamond Package kopen achterlijk??

• PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Is het mogelijk meerdere packages tegelijk te kopen? als dit het geval is, dan is de diamond package belachelijk duur:

3x platinum voor 1 jaar = 7500 punten/maand = diamond en kost: <2700
      1x diamond voor 1 jaar = 7500 punten/maand = diamond en kost: <4000????

lijkt me vrij onlogisch om dan het diamond pakket aan te schaffen. Tenzij het onmogelijk is meer dan 1 pakket tegelijk te kopen uiteraard...
  • 3 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik heb hier in het begin, toen de packages voor het eerst aangeboden werden, ook een vraag over gesteld. Veel mensen halen bijvoorbeeld makkelijk 200 punten per maand (zeker met de bonus-regeling), maar 500 punten blijkt te ver weg te zijn. Als deze mensen de gold-status zouden willen hebben zou het voor hen voordeliger zijn als ze 3x een silver package kunnen 'stapelen' i.p.v. 1x een gold-package aan te schaffen. Dit bleek echter niet mogelijk te zijn. Je kan een package slechts één keer aanschaffen. Upgraden kan dan wel weer door het verschil in prijs bij te betalen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Mike,

Ik denk dat Pstrats het al helemaal heeft uitgelegd. Ik kan er niet heel veel aan toevoegen :s_cool:
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      haha oke dan, ik heb nog nooit zo naar de packages gekeken.. ik grind liever. maar het viel me ineens op. dacht dat het misschien door de -31% korting kwam.