Wereldrecord pokerstars

• PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Ik heb vernomen dat 4 december 6 uur s avonds een 1 Dollar wereldrecord poging komt van pokerstars. Ik heb me zowiezo nu al ingeschreven want 150.000 is de max ( en 250.000k GTD dus 100k overlay :) ) Weten jullie er meer over?
      En voor iedereen. Ik zou me alvast inschrijven ;) het is een turbo met 2k beginstack 10 max. best wel nice dus :)

Ben
  • 45 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze

The world’s largest poker site has been setting new standards and smashing records since 2001. One of the biggest achievements of all however came in 2009 when a staggering 149,196 players took part in the same tournament, setting a new World Record that still stands today. But now it’s time to aim higher than ever before, and you can help us make history once again for a buy-in of just $1!
      Imo geen hele ambitieuze verbetering van het record.
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      lol idd, maar toch leuk tournooitje om te spelen :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip

The world’s largest poker site has been setting new standards and smashing records since 2001. One of the biggest achievements of all however came in 2009 when a staggering 149,196 players took part in the same tournament, setting a new World Record that still stands today. But now it’s time to aim higher than ever before, and you can help us make history once again for a buy-in of just $1!
      Dat was toen wel nog met spelers uit de VS.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      True..
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik heb me ingeschreven in ieder geval... overigens is het wel zo dat 12.000 mensen in de prijzen vallen... dus voordat je ITM bent ben je HEEEEEEL lang bezig denk ik :D
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      ITM zal wel redelijk snel gaan denk ik? Het blijft een 10-tal% en mensen gaan er even snel uit zoals in andere tornooien (procentueel).

Tijd tegen je shipt is ntrlk wel wat zieker ;) .
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      t zal echt wel een crapshoot worden gezien ik twijfel of spelers echt zin hebben om 12+ uur over dat trny te doen.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      hmm, mss doe ik wel mee als ik me kan plaatsen via een satellite.
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      wil je wel staken :D
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Ik heb me ingeschreven. Voor dit soort onzin ben ik altijd wel te porren :D Kom ik ook nog eens int GBoWrecords misschien. FFtjes in mn agenda zetten dat ik hierin geregged ben...

Seats will be available 5 min before tournament begins... haha nou dat zullen we nog wel eens zien. Seating zal wel uur duren :P
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      t zal echt wel een crapshoot worden gezien ik twijfel of spelers echt zin hebben om 12+ uur over dat trny te doen.
      het word in het begin zeker een crapshoot maar niet meer crapshoot dan elk ander 1 dollar turbo toernooi denk ik.

Als je echter deze crapshoot doorkomt en een beetje ver komt wordt het denk ik voor de meeste deelnemers wel waard om te spelen: Het is toch 50k grt. voor de eerste plek!!

Ik ga hem iig geval spelen, al is het alleen maar voor de lol!
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Dat zegt toch genoeg? Dat wereldrecord boeit hun vrij weinig. Reclame..
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Nou ja lijkt me ook niet makkelijk om meer dan 150 000 mensen te vinden.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Net even uitgerekend dat als er 150 000 meedoen er dus 300 miljoen chips in play zijn (2000 starting chips). Dat lijkt me wel geinig aan de FT.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Als die er zijn, dan snap ik er niks meer van :)
      Da's 1$? :s_ugly:
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Als die er zijn, dan snap ik er niks meer van :)
      Da's 1$? :s_ugly:
      :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Heb de week na 4 december toch vrij dus wie weet een shotje wagen.

En over die sats dat zijn vaak 50 cents dingen waarvan helft ticket krijgt veel easier kan het niet. Ik ga er tegen die tijd ook zeker wat spelen al is het maar voor free money :] .

Vorige keer was ik 480e van 149.196 en lag er toen rond uurtje 0.30 uit. Toernooi startte toen officieel om 20.45 uur (door grote hoeveelheid was dit 10 minuutjes later maar goed) dus tel uit je winst ging op zich dus aardig snel. Na kleine 2 uur al ITM dus dat viel ook dik mee.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Sattelites om 1$-toernooi te spelen ?(

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :f_eek: :f_eek: :f_eek:

Verder lijkt me een toernooi met 150000 spelers een leuk geintje/uitdaging.

Even de luckbox klaarzetten :tongue:
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Heb de week na 4 december toch vrij dus wie weet een shotje wagen.

En over die sats dat zijn vaak 50 cents dingen waarvan helft ticket krijgt veel easier kan het niet. Ik ga er tegen die tijd ook zeker wat spelen al is het maar voor free money :] .

Vorige keer was ik 480e van 149.196 en lag er toen rond uurtje 0.30 uit. Toernooi startte toen officieel om 20.45 uur (door grote hoeveelheid was dit 10 minuutjes later maar goed) dus tel uit je winst ging op zich dus aardig snel. Na kleine 2 uur al ITM dus dat viel ook dik mee.
      Hoeveel had je toen gewonnen?
      Heeft er iemand een uitbetalingsstructuur? :)