Nl20 Aq Tp Oop

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.20 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($18.38)
      Hero (BB) ($27.24)
      UTG ($20.30)
      MP ($4)
      Button ($33.61)

Preflop: Hero is BB with A, Q
      Hero bets $0.60, UTG calls $0.60, 1 fold, Button calls $0.60, 1 fold

Flop: ($2) 2, K, A (3 players)
      Hero bets $1.50, UTG calls $1.50, 1 fold

Turn: ($5) J (2 players)
      Hero bets $3, UTG calls $3

River: ($11) 2 (2 players)
      Hero checks, UTG bets $5.50, Hero folds

Total pot: $11

Villain 21/15/2.4AF 1.5k hands
      WTSD 20%
      Aggr F river 15%

Preflop bet ik normaal gezien 70c, maar had op pot gedrukt terwijl er blijkbaar geen SB was.

De river is een blank, maar ik vraag me af waarmee hij me callt op flop/turn. Alleszins niet met een supersterke hand, die zou ie wel raisen (10% flop), eerder Ax maar hoeveel zitten er dan in z'n range. AK ga ik vanuit dat ie 3bet maar mss wil ie zich niet isoleren tegen beter (nochtans speel zelf 15% UTG), AJ zit ook wel nog in z'n range.

Op de river check ik behind omdat ik verwacht dat ie niet gaat dun valuebetten aan z'n agressie daar te zien met bv. AQ/AT Axs of missed draw (waarvan ik er ook weinig verwacht aangezien ie die wel zou raisen).
      Ik denk dat ik hier vaak tegen AK/AJ zit en desondanks de river blank is fold ik.
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Wat voor'n Ax zit in zijn range nadat ie jouw flop cBet called? Jij raised UTG , hij called MP.

Wat is je equity daartegen?

Mvg,
      Gerv
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hey,

Ik kan altijd moeilijk inschatten waarmee ie daar zou callen maar ik speel alleszins geen suited azen tegen een UTG range, misschien pas AJ+s omdat je nog te vaak gedomineerd bent.

Ik heb daartegen op flop 46% equity.

Op turn slechts 27% meer.

Betekent dit dat ik op turn beter ch/c had gespeeld?

En Ch/f river aangezien ie daar zelden bluft of voor value bet met minder?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Letsdothisish
      Hey,

Ik kan altijd moeilijk inschatten waarmee ie daar zou callen maar ik speel alleszins geen suited azen tegen een UTG range, misschien pas AJ+s omdat je nog te vaak gedomineerd bent.

Je kan wat mij betreft de turn al c/f spelen. mindere azen gaan achter checken en veel flushdraws zullen ook echter checken. Als je dit te weak vind dan vind ik bet/fold veel en veel beter dan c/c met bet/fold ga je misshcien nog calls krijgen van lagere azen en is de kans groot dat hij met een gemiste flushdraw de river achter gaat checken.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Letsdothisish
      Hey,

Precies :) want hij bet nog polarized op de Turn: flushdraws & AQ/AJ of beter. Op de River is het vrij makkelijk voor de reden die jij aangeeft :)