68910 double barrel?

• jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Poker Stars, $0.25/$0.50 PL Omaha Cash Game, 2 Players
      LeggoPoker.com - Hand History Converter

BB: $84.15
      Hero (BTN): $63.10

Pre-Flop: 6:heart: T:club: 8:spade: 9:diamond: dealt to Hero (BTN)
      Hero raises to $1.50, BB calls $1

Flop: ($3) A:diamond: 7:spade: J:spade: (2 Players)
      BB checks, Hero bets $2.85, BB calls $2.85

Turn: ($8.70) 5:diamond: (2 Players)
      BB checks, Hero bets $8.30, BB calls $8.30

River: ($25.30) Q:heart: (2 Players)
      BB checks, Hero checks

Results: $25.30 Pot ($0.50 Rake)
      BB showed T:diamond: 3:diamond: 8:heart: 4:club: and LOST (-$12.15 NET)
      Hero showed 6:heart: T:club: 8:spade: 9:diamond: and WON $24.80 (+$12.40 NET)

is hier op turn nog een extra barrel nuttig? er liggen 2 fd's en een hoop broadway cards
      dacht, mischien is het beter om river te zien aangezien tog nog elke 4 t/m 10 mij een straat geeft.

en leuk dat k m nog won ook ;)
  • 3 antwoorden
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Hi Jaap6666,

Je bent ook aan het HU PLO'en geslagen? Lukt het een beetje?

Ikzelf speel eigenlijk nauwelijks HU PLO dus het antwoord wat ik je nu ga geven is daarom ook als dusdanig te interpreteren.

Misschien dat iemand die meer ervaring heeft met HU ook nog even zijn licht er over kan laten schijnen.

Ik zou hier zeker nog een de turn barrelen vooral omdat het board zo veel flush mogelijkheden heeft en het dus helemaal niet erg is als hij fold. Hij speelt zijn hand ook tamelijk passief, dus de kans dat hij opgeeft is aanwezig.

Als hij callt en het board flushed, zou ik bij een bet van hem dan ook opgeven. Bij een niet nut straight (zoals nu waar KT de nut straight is) zou ik denk ik ook opgeven bij een front bet van hem.

Turn check lijkt me wat minder, omdat je dan eigenlijk ook vaak de river moet opgeven maar tegelijk ook de kans wat groter maakt dat hij bluft.

Dus all in all denk ik dat je hem goed gespeeld hebt.
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      thanks marple!

speel idd laatste tijd idd meer HU dan ringgames, al heb ik beging deze week weer n zieke downswing meegemaakt.. mede omdat ik op tilt sloeg, ben nu al op de helft van psychologie artikelen lezen, en het geeft me een boel insights, ook heb ik tiltbuster aangeschaft en ben sindsdien weer 1k up ofzo dus gaat weer goede kant op

Probeer nu zoveel mogelijk handen te posten waar ik leaks van me ontdek om er het meest van te leren.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Het enige wat aankomt is KT op de river dus aangezien je T-hoog hebt en hij bizar veel draws in zijn range heeft moet je die river altijd 3barrelen als je hebt besloten om de turn te betten (wat een prima 2de barrel is).

Hij zal niet vaak een sterke made hand hebben waar hij mee kan callen dus vuur die 3de barrel hier ook!