Upssss gaat vreemd. Zijn nieuwe avontuurtje met STT.

• upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Goed, Upsss start weer eens opnieuw een blog. En ga het weer opnieuw proberen en proberen. En dan zal het zeker wel weer goed komen. De aanhouder wint toch?

Heb even een break genomen omdat ik alleen maar kon flippen(tilten). Na me cash out wilde ik natuurlijk snel hetzelfde bedrag weer op me Pokerstars account. Dus had zo beetje alles gespeeld boven de BRM. Met in het begin mooie resultaten wat relateerde in 3kwart roll armer:D Deze dingen gebeuren eenmaal en je doe er niks tegen. Na dit gebeuren heb ik even gestaked gespeeld. Waarbij ik coaching enzo kreeg. En dit heeft me wel vooruitgang gegeven. Niet dat ik het gevoel had dat hij me beter kon maken. Maar wel dat ik me spel ging revieuwen. Ik ben ook gezakt van minimaal 25 tafels naar maximaal 12. Dit heeft ook zijn voordelen, zie meer spots etc. Maar goed dat stake gebeuren ging het niet worden, kreeg het gevoel dat ik beter dan hem speelde(niet arrogant bedoeld). En hij teveel kritiek op me had, daar heb ik het niet zo op. En vaak met sommige totaal niet met hem eens was. Even korte uitleg van beter: Heb coaching gevolgd van Chaserr waar ik een heleboel van ben opgestoken. En van zo'n persoon veel kan leren. Volgende punt was als ik overtuig was dat ik handen wel goed gespeeld had. Ik alles op alles zet om met feiten te komen om me gelijk te halen. Tuurlijk heeft deze forum me een hoop feiten opgeleverd. Zoals handjudging en DonBartos blog en wat ik hier niet vond, vond ik elders wel. Dit resulteerde in dat ik steeds meer kritiek kreeg. Zodoende dat ik de handdoek maar in de ring heb gegooid. Kan me gelijk(lees gram) toch niet halen en waarom kwaad maken als het geen zin heeft. Dus doe lievern een stap of 6 terug en dan zonder gelamstraal en plezier spelen. Dan naar een broekie luisteren die mij zijn wil op legt.

Dus vandaar een nieuw blog.

Wat gaan we spelen? Dit blijft natuurlijk SnG's, dit is wat ik natuurlijk een beetje kan. Hierbij ga ik wel voornamelijk de 45's en 180's spelen. Daarnaast ga ik toch wat MTT's spelen. Voorlopig speel ik de $1,50 max voor de 45's, $2,50 180's. En max $2,20 voor MTT's. Me roll is een kleine $200. Dus het is een wat losse BRM maar het moet ermee lukken. Kijken of ik weer terug kan komen op de $1900 waar ik op stond voordat ik er veertien van uitcashde. Heb me erbij neergelegd dat dit niet in 1 dag ga lukken en ook niet in 2 maanden. Maar zie het als longterm doel. Daarnaast even kijken of ik me account weer tracked krijg want Pokerstars zegt dat ik nogsteeds tracked ben maar punten krijg ik niet. Zal zo nu en zo dan updaten.

Dit was het wel zo beetje.
  • 11 antwoorden
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Zo toch maar weer eens wat tikken. Op zich val er niet zoveel te tikken. Het gaat niet goed maar het gaat ook niet slecht. Speel in de plus dat is sowieso altijd wel prettig. Van het weekend voor mijn doen aardig wat MTTtjes gespeeld. En het was het net niet of net wel ook dit is weer hoe je het bekijkt. Veel goede runs gemaakt. Maar goed telkens bij de laatste 5/3 tafels mocht het niet meer. Weinig aan te doen. Ook nog een zwikke 180's gespeeld en dat ging ook wel redelijk. Maar 1tje winnen was te veel gevraagd:D Jammer, maar goed het lag aan mijn zelf. Van alle 2 die keren(vette bek) speelde ik de HU niet goed. Bij 1 ging ik meedoen met me tegenstander en bij de andere speelde ik iets te agro. Terwijl hij zo tight als de neten was en gewoon op zijn opening shoven:facepalm: Stom maar goed blijf soms eigenwijs.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      gl:)
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Dank je. Heb ik hard nodig:D Ben niet zo goed als jou. Ga altijd denken als ik zo diep zit van zal het nu gaan lukken. En dan een paar plaatsen verder is het over.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Veel succes! :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door upsssssss
      Ga altijd denken als ik zo diep zit van zal het nu gaan lukken. En dan een paar plaatsen verder is het over.
      Die laatste handjes gaan vanzelf ook wel een keer goed vallen. Blijf vooral over deze fase handjes posten en discussieren (evt gewoon hier in je blog).

Als je in de laatste fase je spel nog wat kunt verbeteren, dan kun je daar je roi een stuk verhogen.

Heb je inmiddels al iets gehoord van Stars? Ik heb je naam ook via ons doorgegeven, maar het is in dit geval altijd beter als de request van de speler zelf komt.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Ga altijd denken als ik zo diep zit van zal het nu gaan lukken. En dan een paar plaatsen verder is het over.
      Die laatste handjes gaan vanzelf ook wel een keer goed vallen. Blijf vooral over deze fase handjes posten en discussieren (evt gewoon hier in je blog).

Als je in de laatste fase je spel nog wat kunt verbeteren, dan kun je daar je roi een stuk verhogen.

Heb je inmiddels al iets gehoord van Stars? Ik heb je naam ook via ons doorgegeven, maar het is in dit geval altijd beter als de request van de speler zelf komt.
      Ik moet het gewoon gaan zien als een wat grotere SnG want daar heb ik er geen last van. En van stars heb ik niks gehoord behalve dat het naar een bepaalde afdeling word gestuurd en dat ik geduld moet hebben. Geen idee welke afdeling want heb de mail gebruikt die jij me door heb gelinkt.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Zo het is weer een tijdje stil geweest. En dat is wel logisch. Heb en speel momenteel vrij weinig. Het ga voor geen meter. Dus heb een soort van break genomen. Ja, heb op PKR gespeeld. Kijken of we die$20 kunnen aantikken. Wel een hele sng. Vandaag zal er niks gespeeld worden. Vanmiddag me kids halen want zij willen papa's juublieum vieren. Voor de 10de keer 24. Het is wat. Misschien dat ik van het weekend weer wat ga grinden.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Voor de 10de keer 24..
      240 jaar dan? :coolface:
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Voor de 10de keer 24..
      240 jaar dan? :coolface:
      Zo zie ik er wel uit soms :D
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Zo weer tijd om wat te typeren. Ben goed bezig geweest met poker:facepalm: Zag mijn roll alleen maar vermageren. Het leek wel dat me roll zich had aangemeld bij de weiight watchers. Elke keer als ik speelde merkte ik dat er gebrek was aan motivatie, geduld en plezier. Had ineens nog een kleine $60 op mee roll. Dus brmgewise dus de 50centjees 45's. Ja, toen was me zin helemaaal weg. Wat ga je dan doen? Storten was een keus maar ik had me voorgenomen omdat niet meer te doen. Ermee gaan gamblen vond ik zonde. Dus maar uitgecashd:D En wat ga je dan doen? Ik ben dus de PSfreerolls gaan spelen. Altijd leuk maar met die daily freerolls schiet het niet op. Dus ook niet gemotiveerd ervoor. Ja, die twentyfortwenty challenge op PKR. Die even gespeeld. De $0,20 gehaald een nu afwachten of ik dan wel of niet recht heb op de $20. Maar dit motiveeerde me. Zo ben ik dus weer aan het sngen op de giveaways op PKR en de shasta's op Everest. En ik ben gemotiveerd om te spelen.

Trok ineens een conclusie dat ik ergens een kronkel heb. De nano stakes demotiveerde en om met $0 een roll te bouwen ben ik een fanatiekeling. Okee, er zitten wel wat nadelen aan. Het zijn beide natuurlijk baggersites. Op PKR mag er maare 1 van beide per 20 minuten openen dus in het beste geval heb je 3 tafels open. 1sst, 1mtsng en een freeroll. En de mensen zijn natuurlijk genetisch gemanuplueerd(fout geschreven) met slakkenslijm. Maa dat nemen me voor lief. Dan nemen we Everest daar kan je ze wel blijven openen maar multitablen ga vrij kut op die softtware. Maximaal 8 en dan heb ik het wel gehad, de tafels willen niet omhoog komen als ik aan de beurt ben. Want met deze mensen, denk kwa snelheid de leeftijd 89+ is. Kan ik wel een tafeltje of 35 aan, maar dat werkt niet. Goed, met deze nadelen toch gebrand om te spelen. Op beide sites ben ik de 25cent gepasseerd. Ja, het ga niet snel. Althans op Everest een uurtje of 2 gespeeld heb. Op PKR iets langer. zal af en toe wat updaten. En december doortrekken met deze onzin.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Zo gister toch wel echt met me challenge begonnen, niet echt een uitdaging anders had ik er een sidebet op moeten zetten. Maar meer een persoonlijk doel is het. Heb besloten het op Everest te doen. Op PKR is het geen doen. En bleek al een account te hebben dus geen recht op de $20 actie. Niet erg voor de rest. Merk wel dat je beter overdag de shasta's kan spelen. Vanwege de feit s'avonds een beetje te druk is. De wachtlijst is dan net eventjes te lang.

Niet dat ik echt op schiet hoor. Ik heb een gebrek aan volume. Gister kwam me teller op 12, wat voor mijn doen wel weinig is. Zeker als ik die twaalf in een setje heb gespeeld. Moet simpelweg wennen aan de traagheid en de meest domme beats. Het hoort er eenmaal bij vanwege de 0 inzet. Had er al 12 staan dus totaal 24 gespeeld.

Ben dus voorlopig van plan om een SST avontuurtje aan te gaan. Zoals beschreven met de start van $0. Begin dus op Everest met de Shasta's om dan een klein rolletje op te bouwen om de 5centjes te spelen en zo omhoog. Merk wel dat die in tegenstelling tot de Shasta's niet echt vlot vollopen. Dus me geduld word aardig op de proef gesteld:D Aangezien deze al niet zo best is. De bedoeling is dit op Everest op te bouwen tot ongeveer $100 en daan over te stappen naar een andere site. Niet naar Stars maar 1 waar ik nog niet gespeeld heb. Zelf denk ik aan Europoker maar dit is een zorg voor later. En dan me roll verder op te bouwen tot $1K. Als dit me lukt. Dit betekend meer als ik het vol hou. Dan zie ik wel verder. Denk dat we dan al een aardig tijdje verder zijn.

Dus nu de stand van zaken:

Gespeeld: 24
      Roll: $0,56

Zoals je ziet heb ik nog een lange weg te gaan. Iets betere motivatie nodig en dan zal het wel degelijk vlotten.