Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

SH200 JTs in 3betpot

• Ashton733
      Ashton733
      Silver
      villlain 3bet 10% vanuit de BB,

1) kan ik de flop beter betten? ik bet meestal met iets meer equity bv 487r of 4 :club: 8 :diamond: 6 :heart:
      2) ik vind zijn turnbetsizing redelijk klein, hij turned hier misschien een flushdraw
      3) met een flush zou hij hier eerder een 2/3 potsize betten
      wat zijn mijn opties: fold/call/raise?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$1/$2 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      CO:
      $127.45
      BU:
      $73.00
      SB:
      $224.30
      BB:
      $200.00
      MP3 (Hero):
      $400.00

Preflop: Hero is MP3 with J, T.
      Hero raises to $6.00, 3 folds, BB raises to $21.00, Hero calls $15.00.

Flop: ($43) 4, 8, 6 (2 players)
      BB checks, hero?

Turn: ($43) J (2 players)
      BB bets $23.00, Hero calls $23.00.

River: ($89) 3 (2 players)
      BB bets $36.00, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $89.
  • 3 antwoorden
    • Ruleza
      Ruleza
      Bronze
      Ik vind call river super standaard...
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik houd op de flop liever mijn range groot. Je verkleint je range ontzettend door hier behind te checken in een 3bet pot. Want waar zou jij IP een 3bet mee callen? waarschijnlijk 77-QQ, misschien zelfs KK, AA, en AQ, KQ en af en toe wat SC's. Als je hier behind checkt kun je alle value handen wel uit jouw range halen.

Ik plaats hier altijd een bet van 28-30 op de flop op dit board.

as played vind ik zn sizings erg vreemd, weet eigenlijk niet goed wat ik ervan zou moeten maken. Het polariseert zn range een beetje denk ik. Misschien induce bets omdat hij jouw range als zwak ziet en value wil uit zijn set JJ, of 57, anderzijds kan hij goedkoop proberen te bluffen met air. Ik denk dat ik hem wel downcall.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ja zijn lijn is wel supervreemd inderdaad.

Ik zou ook sowieso de flop betten. Door te checken laat je eigenlijk zien dat je een marginale hand hebt en dan geef je de hand eigenlijk al op terwijl hij dat al in feite deed met zijn check als PF3bettor. Ik denk dat je het niet eens zo groot hoeft te maken. Dit is gewoon een vervelend board om tegen te spelen als 3bettor zonder overpair dus zal hij vaak check/folden. Dus als je hier bet fold hij vaak maar je hebt ook nog 6 outs om te improven in de meeste gevallen en je kunt hier prima barrelen want als hij check/callt is hij toch altijd marginaal en zal hij toch ergens moeten folden tenzij hij heel stationy is.

As played call ik hem down. Het ziet er bij mij gewoon uit als iemand die A8o 3bet preflop en daarna niet weet wat hij moet doen met TPTK en maar gaat lopen check/callen. Turn/river ziet eruit als lichte value maar dan kun je toppair echt niet folden. Hij kan hier prima valuebetten met handen als 87s, 98s, A8. Hij heeft hier bijna nooit een betere hand dan toppair. Jouw hand ziet er ook marginaal uit (a-hoog of 56 ofzo). Je hoeft ook maar $36 te callen om $161 te winnen dus hoef je maar ~22% van de keren de beste hand te hebben om breakeven te zijn.