NL50: Blind Battle

• Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $38,75
      Hero:
      $9,00

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:diamond: , 9:heart:
      7 folds, SB raises to $2,00, Hero raises to $3,50, SB raises to $6,00, Hero raises to $9,00 (All-In), SB calls $3,00.

Flop: ($18,00) J:heart: , A:club: , 3:club:
      Turn: ($18,00) 2:club:
      River: ($18,00) 3:spade:

Final Pot: $18,00

Results follow (highlight to see):
      Hero shows two pairs, negens and drieën (9d 9h)
      SB shows two pairs, koningen and drieën (Kc Ks)

SB wins with two pairs, koningen and drieën (Kc Ks)

Hij had al twee die sessie steals gedaan dus dacht ik niet dat hij met enorm goede kaarten aan het stealen was. Had ik moeten folden op zijn reraise?
  • 5 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      met die stats? ja, ik vind van wel.

Hij raised met 4x BB, je reraised hem (waarom in godsnaam naar 3,50?) en hij reraised jou weer. Als iemand een vp$ip van 11 heeft dan zet ik m hier op een monster, ongeacht of hij al 2 orbits gestolen heeft.

Je heb hier op zn hoogst een coinflip.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Als je er dan toch geheel je stack wil ingooien kan je beter direct pushen. Het spaart je bovendien wat clicks :D .

Btw. geen resultaten meeposten...
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Kijk dan niet naar de "highlighted" :P

En idd ofwel folden ofwel pushen.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      met die stats? ja, ik vind van wel.

Hij raised met 4x BB, je reraised hem (waarom in godsnaam naar 3,50?) en hij reraised jou weer. Als iemand een vp$ip van 11 heeft dan zet ik m hier op een monster, ongeacht of hij al 2 orbits gestolen heeft.

Je heb hier op zn hoogst een coinflip.
      Wel goed maar zijn stealrange is toch wel groter dan zijn gewone range? Als ik altijd fold van zijn steal omdat hij algemene stats laag zijn dan kan hij mij gewoon met trash raisen aangezien ik toch nooit mijn blinds verdedig. Iedere competente speler merkt dat na 3 ronden op. En ik kan toch moeilijk alleen met JJ+ een blinddefense doen?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Kraelog,

Je hebt niet echt een goede samplesize van villain. Maar deze resteal zal een grensgeval zijn geweest. Een fold was dus minder variance en wanneer je besluit te spelen dan zou ik meteen pushen. Ook met de minreraise ben je committed, dus push voor max FE.

Weet overigens niet of je wat advanced charts gebruikt. Maar ikzelf vind de chart van fiftyfifty goed spelen op 50NL.