[AFGEROND] Party poker heads up stake

• drdavy
      drdavy
      Bronze
      Wie ben je? dr davy

Waarom wil je een staking? Wil mijn bonus vrijspelen op PP maar heb geen $$ om er optezetten.

Wat ga je spelen?11$ hu

Wat zijn de totale kosten? 110 $

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn? 3/4 dagen.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? 40/60 dus meer winst voor staker. Als alle games gespeeld zijn.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen? Alleen PP

Waarom een stake? Na een tijdje spelen op PP had ik het een beetje gehad met hun. Die suport is klote en rake is te hoog. Maar heb er altijd wel winst gevend kunnen spelen. Dus heb ik mijn complete BR (op 150$ na) op 888.com gezet ivm met bonus.

Dus ik met mijn laaste 150$ 33$snghu spelen om mijn bonus(6K PPP 450$) vrij te spelen. Maar kon een swing niet aan op pp en was broke.

Maar nu heb ik op 888.com nog genoeg maar kan het er niet afhalen door mijn bonus.

Nu moet ik nog 94 11$ hu sngs. Dan kan ik zeggen 30x11= 330$ volgens redelijke brm. Maar ik denk dat ik hem wel redelijk beat. Dus ik denk dat het me wel lukt met 10 bi.

Totaal verkocht : 0%
  • 14 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Voor 30/70 wil ik wel 50% nemen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Krijgen de stakers ook een deel van de bonus? :D
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Ik vond 40/60 al best redelijk. Als ik mijn SN`s door geef dan kan je zien dat er veel slechter deals op de markt zijn. :f_cool:
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder
      Krijgen de stakers ook een deel van de bonus? :D
      Als dat zou zijn zou ik geen geld naar mij sturen. Dat is net iets te mooi om waar te zijn.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Omdat je zelf ook nog een bonus vrijspeelt lijkt 30/70 me een redelijke deal, voor beide partijen +EV. HU is nogal gevoelig voor variance namelijk, maar misschien wil iemand anders het wel voor 40/60 doen;-)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vind die 10 BI wel erg weinig hoor. Doe dan een goed voorstel met een wat hogere inleg en dan happen mensen ook wel. Wat als je nu in het begin door 5 beats er 5 op een rij verliest dan heb je bijna geen buffer.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      10 of 100 bi maakt volgens mij niet echt uit. Kans op broke is alleen kleiner. Als er meer intersse is voor een 20/30 bi stake kan het ook natuurlijk.

Maar dacht persoonlijk. Als ik met 10 bi niet direct down ga heb ik zo weer 20 bi. En dan moet ik mijn record downswing verbreken om broke te gaan. En mocht ik wel met 10 bi broke gaan kan er altijd nog een part 2 komen. en dan telt de eerste 10 bi gewoon nog mee natuurlijjk dus dan is het 40/60 boven 220$ .

[IMGM]http://i39.tinypic.com/ixfsw0.jpg[/IMGM]

Mijn husng graph . Ben sinds 2 maanden ongeveer bezig met husngen.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      IK neem alles wel add me on skype

Noisexcore voor moest je men signature niet vinden :coolface:
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Edit: te laat :)
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Zo als het nu lijkt is het geregeld. Ik krijg 20 bi en de winst verdeling is 50/50. Wel is er een make up van 50% maar die zal niet nodig zijn = :s_cool: .
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Nou, hou ons op de hoogte van deze leuke challenge zou ik zo zeggen :) Als deze topic verplaatst mag worden naar "afgerond", laat je het dan even weten? Dan blijft het forum overzichtelijk.

Succes! :s_cool:
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Nou, hou ons op de hoogte van deze leuke challenge zou ik zo zeggen :) Als deze topic verplaatst mag worden naar "afgerond", laat je het dan even weten? Dan blijft het forum overzichtelijk.

Succes! :s_cool:
      thnks

Ik heb een staker gevonden. Alleen hebben we nog wat problemen om de $$ op pp te krijgen. Maar denk dat het niet lang meer kan gaan duren. Ook zal ik dan updates geven in mijn blog.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Hij kan wel gesloten worden. Mijn staker kan de $$ niet op PP krijgen. En mijn neteller is unverified. En het lijkt er op dat het niet zo gebeurt is.

Ben ondertussen verhuisd dus mijn adress klopt niet meer. Om te veranderen gaan ze je bellen maar mijn tel is ook niet meer dezelfde.

Dus ik ga de bonus van 888.com maar opgeven. En probeeren een swp te regelen en mijn PP bonus nog snel vrij te spelen.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oke, bedankt om ons op de hoogte te brengen, dan gaat deze naar afgerond!