blog onder aan je post

• 14 antwoorden
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      -> forum pagina
      -> je profiel
      -> bewerk signature
      -> voeg een hyperlink toe met url van je blog
      -> klik op opties onderaan je typevenstertje en zet bb code aan
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream
      -> forum pagina
      -> je profiel
      -> bewerk signature
      -> voeg een hyperlink toe met url van je blog <<<<<< hier gaat het fout
      -> klik op opties onderaan je typevenstertje en zet bb code aan
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Ga naar je forumpost copy de link uit je browser.
      Ga naar bewerk signature en klik op pictogram met wereldbol en voer de naam van je blog in en daarna de url van de link...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey davy,

Je krijgt dus uiteindelijk iets als dit (waarbij je de "<" en ">" weer vervangt door [ & ]

<URL=http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=58111]Dit is de naam van mijn blog[/URL>
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Nou das lekker der word van alles geschreven over blogs e.d maar hoe je der eentje aanmaakt dat kan ik niet vinden?

En daar al die optie die je kan toevoegen? Waarom niet op een apart veld met alle wijzigingen die je kunt opslaan? Deze site is voor beginners vaak te ingewikkeld en onoverzichtelijk dat kan veel makelijker!!

En al die smilies er doorheen op de pagina maakt het ook niet echt overzichtelijk.

Der is ook al geen duidelijke toevoeging van als jij reactie krijgt op een Reply die jij gepost hebt? Behalve dan bij Support!

Om te beginnen moet er duidelijkheid zijn wat iemand op het forum komt doen en waar wil ie naar zoeken is er ook al niet, dus mensen worden vaak irritant doordat het niet goed of omslachtig is en loggen dan weer uit.

Pokerstrategy kan dan een ware Pokerstrateeg zijn het forum is wat onduidelijk en daar win je niet zo snel de hoofdprijs mee.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      .....

Hopelijk is dat grappig bedoeld? Hoewel je hebt maar 3 posts...
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gisa101287
      dus mensen worden vaak irritant
      lol

Ik help graag overigens als het niet grappig bedoeld was. Je mag me altijd toevoegen op skype.
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Hoi Winterdream,

Nou ik was op dat moment niet echt vrolijk omdat het aan de tafels wat minder ging, maar ok ander verhaal.

Ik woon in Brazilië en Skype werkt niet echt lekker dus gaat hem niet worden helaas.

Maar eerlijk gezegd vind ik het forum slecht geordend en zeker door die dikke rode randen overal maakt het lezen met teveel tekens niet echt duidelijk leesbaar.

Ik zou het liefste zien dat er lijst komt met de hoofdgroepen en die weer onderverdelen en dan dat die filmpjes die je niet mag zien omdat je dat lvl nog niet heb gehaald laat dat ook duidelijk naar voren komen.

En ik zou dus in elke categorie waarop gereageerd is aangeven waar die persoon die die pagina en op bepaald onderdeel heeft bezocht ook aangeven dingen die ik nu niet wil weten of lezen dan ook niet in de weg zitten.

Enne ja het is irritant als je iets niet kan vinden, en mensen worden dan chagarijnig...lol
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Hey,

Leuk dat je in Brazilië woont.

Ik vind je verhaal een beetje moeilijk te volgen. Ik vind dit forum namelijk juist heel erg duidelijk. De algemene structuur van dit forum is overigens hetzelfde als de meeste fora op het internet.

Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met "het lezen met veel tekens".

De hoofdgroepen zijn er eigenlijk ook wel want dit forum is onder verdeeld in blogs, handbeoordelingen, beginnersvragen, softwarevragen etc. Als er nog meer categoriën zouden komen dan is het zo lastig om te bepalen in welk forum je je post moet zetten. Teveel categoriën maakt het denk ik onoverzichtelijker.

Als je een blog wilt maken kun je naar: hier gaan. Dit is het forum gedeelte waar je een nieuwe blog kunt starten. Dit doe je door op New Thread te klikken.

Als je bovenaan de pagina hier onder "je profiel en favorieten" op zoeken klikt kun je bovendien zoeken op een bepaald onderwerp.

En het lijkt er op dat je naar iets op zoek bent, dus euhm wat zoek je precies dat je nu niet kan vinden dan?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik kan me ook totaal niet vinden in je kritiek (en sorry af en toe je wazige verhaal :] ), ik heb nooit enig probleem met vinden wat ik wil. Zeg dan eens concreet wat je precies stoort en wat jij anders zou doen? Want de kritiek die je nu geeft kan ik me iig totaal niet in vinden.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Hoe onduidelijk deze forum ook is. Ik heb het gered:P .

Thnks voor alle hulp.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gisa101287
      Hoi Winterdream,

Nou ik was op dat moment niet echt vrolijk omdat het aan de tafels wat minder ging, maar ok ander verhaal.

Ik woon in Brazilië en Skype werkt niet echt lekker dus gaat hem niet worden helaas.
      waarschijnlijk werkt pokerstrategy evengoed als je skype.
      dan begrijp ik als je halve stukken mist van het forum dat je het niet goed vind.
      Want pokerstrategy heeft wel het beste forum van poker, en heb al op verschillende gezeten.
      een forum is zoals een pokersite, je moet de layout gewend worden :)
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Niet helemaal eerlijk tegenover Pokerstrategy dat jij je woede over je spel van die avond projecteert op het forum. Pokerstrategy is voor mij juist van toegevoegde waarde door zijn actualiteit en het delen van ervaring met medegrinders. Alles wat ik nodig heb ligt binnen bereik van een muisklik.
      Mag ik je een tip geven voor de volgende keer Gisa? Laat voortaan even je boosheid bezinken door iets anders te doen dan poker en post vervolgens wat je wilt mededelen aan de community.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      even een post met toegevoegde waarde. *kuch* *schraap de keel* en allemaal samen:
      ---
      WAT is het probleem?
      ---