Discussie van de Week: Belgen kunnen veel beter pokeren dan Nederlanders

• Leo
      Leo
      Bronze
      Lees ook het nieuwsbericht over de Discussie van de Week: "Belgen kunnen veel beter pokeren dan Nederlanders"

In deze thread kun je daar je gedachten over laten gaan en dit voor eens en voor altijd uit de wereld helpen.

Groeten,
      Leo
  • 77 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      paar puntjes:
      1. nee
      2. nee
      3. nee
      4. nee
      5. nee

Uuh nee?
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      paar puntjes:
      1. nee
      2. nee
      3. nee
      4. nee
      5. nee

Uuh nee?
      x2
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Dat zijn toch geen argumenten? Timor (Belgisch) speelt hier volgens mij toch echt op de hoogste limieten? :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Volgens mij valt het niet te vergelijken, poker is geintroduceert in nederland veel eerder dan in Belgie. In belgie is het zelfs nog niet vollop geintroduceerd.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Timor (Belgisch) speelt hier volgens mij toch echt op de hoogste limieten? :)
      :D

Nu ben ik wel even in de war Leo, zijn er dan dingen die Nederlanders beter kunnen? :P
    • wafelenbak
      wafelenbak
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Volgens mij valt het niet te vergelijken, poker is geintroduceert in nederland veel eerder dan in Belgie. In belgie is het zelfs nog niet vollop geintroduceerd.
      Dat zou alleen maar bevestigen dat Belgen wel degelijk beter zijn in poker, aangezien we veel minder lang bezig zijn en het tóch al beter doen... ;)

Nuja, puur toeval zeker? Nederlanders zijn bv niet noodzakelijk beter in voetbal maar op dit moment schoppen ze wel serieus onze kont in het spelletje.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Leo wil in zijn eerste week als community manager de community opsplitsen, oftewel hij wil van de belgen af!!! :tongue:

Dit wordt oorlog!

Maar vooruit, ik zal het meteen maar ff duidelijk maken.

Belgen zijn dom... dus die donken hun centjes weg.
      Nederlanders zijn gierig, dus die gaan voorzichtiger met hun centjes om.

Nederland wint!

(Timor heeft waarschijnlijk nederlandse ouders!!!!) muhahahaha

Hoe moet je hier nou gegronde argumenten op geven? lol
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Volgens mij moet de topic veranderen in:

Vlaamingen pokeren beter dan Nederlanders.

Grappen worden gemaakt naar elke kant, logisch we zijn buren en kunnen elkaar nog eens verstaan ook.

Waar Nederlanders gebekt zijn en zegt waar het op staat gebruiken onze zuider buren het liefst de understatement als wapen in een gesprek en in hun humor.

Ondanks dat wij hun grappen snel als zacht en zwak beschouwen denk ik onder de beleefde huid van Vlamingen een hard steen zit. Die echter vele nuances wel begrijpen om dat dat in hun aard zit.

En nuances maken het poker. Als je kan zien tussen de ene situatie en andere kan je volgens mij uitblinken in poker.

Weetje, eerlijk gezegd weet ik het niet :P

Wie hebben de meeste EPT overwinningen en welke staan het hoogst in de WPT en/of WoSP :O
    • elrio
      elrio
      Bronze
      In WSOP bracelets staat het alvast 1-1 :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Dat zou alleen maar bevestigen dat Belgen wel degelijk beter zijn in poker, aangezien we veel minder lang bezig zijn en het tóch al beter doen... ;)

Nuja, puur toeval zeker? Nederlanders zijn niet noodzakelijk beter in voetbal maar op dit moment schoppen ze wel serieus onze kont in het spelletje.
      Stelling 1: nee vind ik niet, het is net omdat het hier nog niet echt is geïntroduceerd dat enkel mensen die er echt grote interesse voor hebben en die echt beter willen worden het doen. Wij hebben hier nog niet van die casual spelers die af en toe online pokeren voor geld, om hun eens te amuseren.

Stelling 2: Tis alleen, sport, ok ze zijn beter in sport, maar ze hebben meer tijd om te oefenen, zo is't ook, jaaa, dus das nie eerlijk...
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Kunnen en doen zijn twee.....

Maar voor mij maakt het niet uit of een tegenstander Belg of Nederlander is.

To Donk or not to Donk, thàt's de vraagske
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MagpieManny
      Waar Nederlanders gebekt zijn en zegt waar het op staat gebruiken onze zuider buren het liefst de understatement als wapen in een gesprek en in hun humor.

Ondanks dat wij hun grappen snel als zacht en zwak beschouwen denk ik onder de beleefde huid van Vlamingen een hard steen zit. Die echter vele nuances wel begrijpen om dat dat in hun aard zit.
      Wow, zot verstandig stukje dit!
    • Leo
      Leo
      Bronze

vs.

keuzes keuzes :)
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      als de slechtste speler uit nederland naar belgie verhuisd gaat het gemiddeld nivo in beide landen omhoog... :tongue:

poker is een spel van voelen en kennis. nu denk ik dat de gemiddelde belg (idd vlaming) veel gevoeliger is dan de gemiddelde nederlander.
      het onderwijs in belgie is beter. punt.
      ergo: de gemiddelde belg is beter.

(walen tel ik niet mee want wat wals is, vals is)
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door boschman123
      ergo: de gemiddelde belg is beter.
      Wat zei je ik heb je niet goed verstaan, kun je dat nog eens herhalen? :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wafelenbak

Nuja, puur toeval zeker? Nederlanders zijn bv niet noodzakelijk beter in voetbal maar op dit moment schoppen ze wel serieus onze kont in het spelletje.
      Heel grappig om dan bij deze post mijn naam te zetten.

HAHAHA
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      poker is een spel van individuelen, het boeit niet welk land meer of minder betere spelers heeft imo.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      In de situatie waarin belgie zich bevindt is er een belangrijkere vraag; Bestaat een belg wel? Of zijn er alleen vlamingen/walen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

Zo een discussie is wel goed maar ik blijf maar verliezen, het spelletje is niet meer eerlijk :(

Ik kan niet zo goed supporter van PSV

Ziet ge et zo somber in Sharkking? :D