Startkapitaal

• Rommert
      Rommert
      Bronze
      Hey,
      Ik heb 2 dagen geleden een bericht gekregen dat ik binnen 48 uur mijn startkapitaal zal ontvangen, maar het is nu 2 dagen later en ik heb nog altijd niks ontvangen. Gebeurt het vaker dat dit wat langer duurt of is er iets mis?
      Alvast bedankt,
      Rommert
  • 7 antwoorden
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Kan iets langer duren.

Geduld is een schone zaak..
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Rommert,

Welkom op PokerStrategy.com!

Om één of andere reden was de overboeking van het startkapitaal niet automatisch opgestart bij jou. Ik heb het dus even handmatig voor je aangevraagd. Normaal moet het vanaf nu dus binnen de 48 uren op jouw account staan.

Onze oprechte excuses voor de vertraging!

Weet je al wat je gaat spelen met je startkapitaal? :)
    • Rommert
      Rommert
      Bronze
      Oke bedankt.

Liefst zou ik SnG spelen, maar ik werk meestal met een mac en daar kan je bij partypoker alleen maar cash games spelen. Maar ik ga dit weekend windows installeren op mijn mac dus dan is dat ook geen probleem meer :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Mooi zo!

Ik kan je alvast volgende video's aanraden dan:

De laatste twee video's kun je alvast meteen bekijken, aangezien deze beschikbaar zijn voor basic-members. Zodra je Bronze (na het ontvangen van het startkapitaal) en nadien Silver bent, kun je al heel wat meer video's bekijken.

Aangezien je op PartyPoker gaat spelen, wil ik je ook nog even wijzen op volgende promotie:
      http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Gold-status-en-$20-cash-met-20-dagen-lang-10-SP-s!_53189/

Lijkt me meteen een leuke uitdaging voor je! Als je 20 dagen lang 10 StrategyPoints of meer behaald, krijg je de Gold status (waardoor je heel wat extra video's kunt bekijken) en $20 van ons!

Heel veel succes! Misschien kun je ons op de hoogte houden van jouw vorderingen door een blogje aan te maken? :)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rommert
      Oke bedankt.

Liefst zou ik SnG spelen, maar ik werk meestal met een mac en daar kan je bij partypoker alleen maar cash games spelen. Maar ik ga dit weekend windows installeren op mijn mac dus dan is dat ook geen probleem meer :)
      Kan je niet gewoon virtual box gebruiken om de partypoker windows client te runnen?
    • Rommert
      Rommert
      Bronze
      Ik heb het startkapitaal ontvangen, bedankt hiervoor. Ook heb ik even gespeeld en een dollartje winst kunnen maken (ik weet dat het niet veel is, maar beter dan verlies ;) Die actie om in 20 dagen, 10 punten halen is wel heel leuk idd, maar lijkt me wel redelijk moeilijk om te halen aangezien je dan ongeveer 100 dollar/ dag moet laten circuleren of niet?

Die virtual box werkt niet bij mij, die blijft maar laden. Ik zal het nog eens met een andere browser proberen.

Maar nu eerst maar weer even leren voor de tentamens ;)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Nee hoor, zo moeilijk is het niet! Je hoeft maar 10 SP's te halen per dag. Op Poker770 komt dat bijvoorbeeld overeen met $2 rake of ook ~11 $1 SNG's, ik neem aan dat dat op PartyPoker ongeveer hetzelfde is.

Dus best het proberen waard! :)

Leuk ook dat je meteen een dollartje winst gescoord hebt :s_cool: Vele dollars, maken uiteindelijk één hele grote dollar!

Bijvoorbeeld:

:D