[Aston Martin] Problem Officer?

• 15 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Lol @ girls just wanna have fun op de radio terwijlk je met 300kmh over de weg gaat.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ah, nieuwe Need For Speed is dus in België al uitgekomen.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Denkt ie lekker stoer te doen door filmpje op internet te zetten. Alleen is het dan niet zo handig om dan de hele auto te laten zien terwijl er maar drie er van in je land rijden (wrsc ook niet eens in zelfde kleur).

Stomme Belgen :facepalm: .
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze

Stomme Belgen :facepalm: .

Ben zelf Nederlander en kan mij van een half jaar terug dit nog herinneren ;)

http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/18/nederlander-doet-308-kmu-in-een-nissan-gt-r-video

308 km/h maar liefst

edit; Ik bedoel ermee dat zijn vriend hem nog in beeld brengt ook

• NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      ff serieus, dit soort mensen moeten gewoon een levenslang rijverbod krijgen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      amai zeg officer in duitsland mag da wel he :coolface:
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Wel leuk, alleen een beetje dom dat ze het filmpje op internet zetten :P
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      Zal hetzelfde doen met zo een auto.. alleen dan niet filmen.

No offense, maar met zoveel power onder je liggen ga je niet braaf 100/120 rijden... Ik denk dat menig persoon wel de A2 in nederland kent, en menig persoon van het forum ook daar geen 100 rijd..
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Ja, want tussen 130 en 290 per uur is geen enkel verschil.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vind beide qua gedrag ook eikels, ok iedereen wil stiekem wel beetje weten hoe hard zijn auto kan maar doe het dan wel verantwoord (als dat al kan met zulke snelheden ;) ). Zelf ook stiekem gekeken hoe hard mijn auto kon dat zal ik niet ontkennen maar dat was 's nachts terwijl er niks te beleven was.

Maar om het te doen terwijl het druk is en zelfs zoals die Nissan in bebouwde kom echt belachelijk, meteen rijbewijs innemen!!
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Als je 300kmh wil rijden doe je dat lekker op het circuit in Zandvoort. Door dit soort shit uit te halen breng je andere mensen in gevaar alleen zodat jij kan overcompenseren voor je te kleine piemeltje. Optyfen met dit soort gasten. (zeker die nissan die met 130 door een fucking woonwijk rijd. straks steekt er een fietser over die denkt: "oh die auto is nog ver weg" kom jij met je 130 aanrijden en dan kom jij er vanaf met 2 jaartjes cel terwijl die fietser gewoon dood is) bah.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Als je 300kmh wil rijden doe je dat lekker op het circuit in Zandvoort. Door dit soort shit uit te halen breng je andere mensen in gevaar alleen zodat jij kan overcompenseren voor je te kleine piemeltje. Optyfen met dit soort gasten. (zeker die nissan die met 130 door een fucking woonwijk rijd. straks steekt er een fietser over die denkt: "oh die auto is nog ver weg" kom jij met je 130 aanrijden en dan kom jij er vanaf met 2 jaartjes cel terwijl die fietser gewoon dood is) bah.
      Je kan beter goed geschep worden. Dan de rest van je leven uit een rietje drinken. .

Wat ik altijd wel deed met mijn vriendin. ALs er een Bentley/Aston martin/Opel....... reed altijd inhalen en filmen in mijn seat toledo. En dan de bestuurders uitdagen.

Was er ook een poopie joopie (jaloers) van jaar of 30 met een dikke AstonMartin. Ik er omheen en uitdagen. Normaal kunnen die lui er ook wel omlachen maar deze jongen raakte geirteert. Klapt vol gas over de vluchtstrook en weg was hij. Wie kom ik 3 min later tegen met meneer agent :P .
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door drdavy
      Je kan beter goed geschep worden. Dan de rest van je leven uit een rietje drinken. .

Wat ik altijd wel deed met mijn vriendin. ALs er een Bentley/Aston martin/Opel....... reed altijd inhalen en filmen in mijn seat toledo. En dan de bestuurders uitdagen.

Was er ook een poopie joopie (jaloers) van jaar of 30 met een dikke AstonMartin. Ik er omheen en uitdagen. Normaal kunnen die lui er ook wel omlachen maar deze jongen raakte geirteert. Klapt vol gas over de vluchtstrook en weg was hij. Wie kom ik 3 min later tegen met meneer agent :P .
      Jij kan trots op jezelf zijn. :facepalm:
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door drdavy

Hier kan ik nou wel om lachen.
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      Of dat het wel of niet magzal me een zorg zijn.

Iets een auto ;(