Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl5 Ak

• LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Had ik hier niet mogen folden? Na die raise en reraise, dacht ik dat iemand een set, of toch minstens 2 pair hit. Dusja ik vraag effe na of ik hier de juiste keuze heb gemaakt. Thx

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

€0.02/€0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      6.16
      10.81
      5.00
      5.00
      5.02
      4.45
      4.93
      3.99

Preflop: Hero is MP3 with A, K.
      3 folds, Hero raises to €0.20, 2 folds, SB calls €0.18, BB calls €0.15.

Flop: (€0.6) A, Q, J (3 players)
      SB bets €0.35, BB raises to €1.62, Hero folds, SB folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: €0.95.
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      He LgnDe, goed dat je een hand post als je er aan twijfelt.

Hier kan ik je gelijk van je twijfel afhelpen, ...je hebt een prima keuze gemaakt :) .

De sb donkt tegen twee spelers in (dat is sterk) en de BB gaat dan nog eens raisen ook (dat is zeker sterk). Je zal hier heel vaak tegen JJ/QQ of AQ/AJ aanlopen. Zelfs een QJ of KT kan hier nog. Dus eigenlijk...je AK is niet veel meer waard. Good fold ;)
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Thx darko163, ik heb er zonet nog eentje geplaatst :coolface: .

Blijkbaar werkt de handconverter niet zoals het hoort. Foutje bij Known players alsook in sommige handen het € teken.

Groeten