Nl 5 - 105

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik flop trips, en besluit te checken en de hand te slowplayen. de turn brengt een j, die zeker in de range van beide spelers zit, dus besluit ik hier uit te betten, om value uit me hand te halen. river maak ik wederom een valuebet, en hier besluit een van de spelers te raisen. dien ik hier te folden (gezien mijn kicker), of is de call oke?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      MP2:
      $10,46
      BU:
      $19,25

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:heart: , 5:spade:
      2 folds, MP2 calls $0,10, 2 folds, BU calls $0,10, SB folds, Hero checks.

Flop: ($0,35) T:spade: , T:club: , 7:heart: (3 players)
      Hero checks, MP2 checks, BU checks.

Turn: ($0,35) J:club: (3 players)
      Hero bets $0,25, MP2 calls $0,25, BU calls $0,25.

River: ($1,10) 4:spade: (3 players)
      Hero bets $0,8, MP2 calls $0,80, BU raises to $2,00, Hero calls $1,20, MP2 folds.

Final Pot: $5,90

Results follow (highlight to see):
      BU shows een full-house, tienen full of boeren (Js Td)
      Hero shows (Th 5s)

BU wins with een full-house, tienen full of boeren (Js Td)
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou deze flop altijd betten. Als je bet krijg je value van 89 ,van 7x handen, wellicht ook af en toe van overcards...dus gewoon de flop betten.

As played fold ik de river wel. Je beat hier eigenlijk niks meer. De Bu is wel loose, maar hij ziet er behoorlijk passief uit en heeft een lage WTSD (wel kleine sample). Maar als je wil callen moet je hem dit ook zien doen met zwakkere handen...en ik zou niet weten welke. Dit is sowieso geen bluf.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      top, bedankt! flop betten had ik eigenlijk niet eens echt als optie gezien, maar zal het volgende keren zeker toepassen.. fold op de river wel overwogen, maar pas achteraf dacht ik: wat kon ik daar nou nog beaten? goed leermomentje!