Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik had door zijn minraise op zijn 3bet eigenlijk heel de tijd al het idee dat ik tegen ak / aa / kk zat (ik had op de een of andere manier bij die hand geen stats van elephant, en had dus niet gezien dat een redelijke vis was), dus besluit check-call te spelen. nh? of kan ik deze hand beter anders spelen.. fold op zijn minraise is denk ik niet echt een optie, gezien de odds die ik krijg?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $13,21
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:heart: , Q:spade:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0,20, 2 folds, Hero raises to $0,60, 4 folds, UTG2 raises to $1,20, Hero calls $0,60.

Flop: ($2,55) 8:club: , 6:diamond: , 4:heart: (2 players)
      UTG2 bets $0,97, Hero calls $0,97.

Turn: ($4,49) J:diamond: (2 players)
      UTG2 bets $1,71, Hero calls $1,71.

River: ($7,91) J:heart: (2 players)
      UTG2 bets $3,01, Hero calls $3,01.

Final Pot: $13,93

Results follow (highlight to see):
      UTG2 shows three of a kind, boeren (Ad Jc)
      Hero shows (Qh Qs)

UTG2 wins with three of a kind, boeren (Ad Jc)
  • 5 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Tegen een fish vind ik het prima gespeeld. Mocht de bet op de river 5$ zijn dan zou ik wel folden, maar aangezien hij hier zo klein bet moet je niet zo vaak winnen om de call profitabel te maken.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wederom dank.. wat doe ik hier tegen een TAG? kan ik hier al folden op zijn minraise na mijn 3bet? ik denk dat ik wel goede odds krijg..

wat doe ik vervolgens op de flop, turn en eventueel de river?
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      wat doe ik hier tegen een TAG?

Vroeg ik mij eigenlijk ook af. Omdat hij zo laag blijft betten, zie ik niet meteen een moment waarop ik zou folden, zelfs niet tegen een TAG... Misschien dat je river wel moet folden tegen een tighte, passieve tegenstander, maar of ik dit werkelijk zou doen weet ik niet :)

Handjudge, weet jij hier raad mee?
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Tegen een TAG zou ik hier gelijk kijken naar zijn 4bet range, maar een goede TAG zal hier niet gaan minraisen.

Stel dat hij het toch doet dan call ik inderdaad ook omdat er ook veel AK handen in zijn range zitten.

Vervolgens call ik de flop, omdat hij heel vaak gaat c-betten. Als hij daarna op de turn bet kijk ik naar zijn c-bet turn stat. Is dat hoog, dan betekent dat dat hij vaak zal doorbarrelen en dan call ik nog eens. Is dat laag dan betekent dat dat hij op de turn vaak eerlijk gaat spelen...en dan moet je folden, want je beat niks meer. TT zit niet in zijn 4bet range waarschijnlijk, Ak is eruit want die zou hij niet betten op de turn...dus ja...easy fold lijkt me dan.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik denk dat ik in deze hand toch fold op de river. Min4bet is vaak nuts bij vissen en probeer ik de hele hand voor potcontrol te spelen. Probleem is dat je enkel nog een bettende TT verslaat maar die bet imo niet zo...