SH200 AA 3way 300bb

• Ashton733
      Ashton733
      Bronze
      zowel CO en BB zijn goede spelers ( spelen tot 5/10)

hoe zouden jullie dit spelen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$1/$2 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BB:
      $203.00
      MP2:
      $414.75
      MP3:
      $74.20
      CO:
      $767.85
      BU:
      $66.00
      SB (Hero):
      $598.70

Preflop: Hero is SB with A, A.
      2 folds, CO raises to $5.00, BU folds, Hero raises to $20.00, BB calls $18.00, CO calls $15.00.

Flop: ($60) 5, 7, 6 (3 players)
      Hero checks, BB bets $24.50, CO calls $24.50, Hero calls $24.50.

Turn: ($133.5) 3 (3 players)
      Hero checks, BB bets $71.00, CO raises to $160.00, Hero....
  • 1 antwoord
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ten eerste moet je je afvragen of je wel op dit soort tafels wilt zitten :P . Vooral gezien de scared money line die je neemt.

3bet preflop is uiteraard standaard, hoewel je het een stuk groter kunt maken want je zit 300bb diep met de PFR. BB zijn overcall duidt eigenlijk altijd op een hand als TT-QQ o.i.d. dus daar zou ik me niet druk over maken.

Ik snap vervolgens niet waarom je deze flop checkt. Je hebt BB altijd beat dus je hoeft je enkel zorgen te maken over de CO. Als je hier gaat zitten check/callen ga je niets te weten komen over de CO zijn range en gaan er heel veel turns en rivers bagger zijn. Hij kan dus zonder zorgen jou het leven zuur maken door te gaan barrelen op elke scarecard. Als je de flop gewoon rond de 3/4de pot bet dan gaat BB wel iets doen met zijn overpair maar over hem maak je je geen zorgen. Het gaat hier om wat CO gaat doen. Als je hier al checkt zou ik check/raisen om het geld erin te krijgen tegen de BB. Die CO kan met die minibet van de BB erg easy callen met z'n gehele range dus kom je echt niets te weten en moet je maar hopen op een rag op de turn, maar dan weet je nog steeds niet of je beat bent.

As played kun je niets anders doen dan folden op de turn. BB zal nog steeds vaak een redelijke hand hebben en die commit zichzelf en de CO isolate met een grote raise en commit zichzelf eigenlijk ook. Tegen CO zijn range op deze turn doe je het nu heel slecht. Er is nog een kleine kans dat de BB KQdd heeft o.i.d. Je krijgt het er iig niet meer goed in.

Dus wat ik zou doen; bet op de flop, kijken wat de actie is. Als CO hier sterk is zal hij gaan raisen vanwege de drawy flop en kun je tegen zijn range wel folden over het algemeen. Als BB besluit het erin te rammen kun je easy callen. Als CO er overheen schuift kun je folden. Als ze beide callen zul je deze turn alsnog vaak moeten check/folden maar BB zal hier minder vaak uitbetten omdat jij de PFR was dus als CO dan alsnog gaat betten neem ik aan dat hij het erg groot maakt en dan moet je alsnog folden, maar je weet iig meer over hun ranges.