Hi,

ik was begin dit jaar begonnen met studiegroepje FR micro, maar wegens tijdgebrek (lees: veel werk op professioneel vlak) is er zo goed als niks van komen.
Dat wil wel niet zeggen dat ik niet met poker ben bezig geweest. Integendeel zelfs.

Ik ben ondertussen van FR overgeschakeld naar 6max met nog niet al te veel succes (breakeven met rake en bonussen bij) maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik bijleer en vooruitgang maak. En dat is het belangrijkste.

Daarnaast uit afwisseling ben ik toch ook weer begonnen om af en toe freerolls te spelen en de laatste twee weken twee final tables gehaald in grote deelnemersvelden.
Ik speel liever cash omdat ik dat beter met gezinsleven kan combineren en heb dus niet veel tijd om lange tornooien te spelen.

Tussendoor speel ik daarom de 360 man 0.1$ turbo's op pokerstars. Ok, stelt niks voor voor de meesten van jullie, maar ik wil met deze tornooien toch bijleren op vlak van tornooistrategie.

Ik zoek nu iemand die af en toe mij hierbij wil helpen en dan denk ik vooral aan HHreview en beetje tips via skype. Dit hoeft niet enorm intensief omdat mijn aandacht vnl toch naar cash 6 max gaat, maar MTT is voor de afwisseling en ik wil het wel serieus doen.

Gisteren speelde ik 3 van deze 360 man tornooien en kaapte in 1 van deze tornooien de eerste plaats weg voor een cash van 6.8 usd (lol).

mijn vraag: wie wil mij beetje op vlak van MTT mentorren en wie zou de HH van dit winnende tornooi eens willen doornemen om leaks op te sporen. Ik vind het beter om een tornooi te reviewen waar ik heel diep in ben gegaan omdat dan alles aspecten een beetje aan bod komen ipv andere tornooien.
En het is niet omdat je op NANOlevel een MTT wint dat je geen honderd fouten hebt gemaakt op weg naar de win en die zou ik graag willen ontdekken of iemand vinden die me erop wijst

email graag via paulverme@gmail.com

bedankt alvast