Bots on 888 poker ????

• 24 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      In ieder geval mogen ze nu alleen nog maar op 8 tafels spelen ;)
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      lol :P
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      interessante reply van 888:

Hi Clicken,

Thanks for bringing this matter to our attention.

We are taking your post very seriously and can ensure you that we constantly monitor our poker room for suspicious activity -both algorithmically and via human review and do not condone any sort of “non-human” game play on our tables.

We have begun an investigation into the accounts that you have brought to our attention as any sort of robot use is strictly against our T&Cs.

If you have any further information that may assist us in this investigation, please feel free to send it to operations@cassava.net or you can PM it to me and I’ll ensure it is dealt with.

Thanks again for your cooperation in the handling of this matter.
      Ik speel zelf ook tegen een aantal van deze namen... ga ze in de gaten houden. Met name het min-3bet verhaal is wel grappig want dan worden ze ineens HEEL erg exploitable
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Hoe werkt dit min 3-bet verhaal, kan ik het ook effe proberen :)
    • elmasmini
      elmasmini
      Bronze
      Gisteren ben ik ze voor het eerst in vele weken niet tegengekomen op NL30/50/100 .. maar het min3 bet gaat zo ::

***** Cassava Hand History for Game 322685145 *****
      $0.25/$0.50 Blinds No Limit Holdem - *** 08 11 2011 22:28:56
      Table Santa Cruz (Real Money)
      Seat 6 is the button
      Total number of players : 9
      Seat 1: Mait999 ( $54.50 )
      Seat 2: BridgeToHell ( $57.99 )
      Seat 3: elmasmini ( $20 )
      Seat 4: imdbst28 ( $101.91 )
      Seat 5: overneasy ( $50.19 )
      Seat 6: mike2953 ( $58.80 )
      Seat 7: Luckysmudj ( $60.41 )
      Seat 9: BIGtilttt ( $50 )
      Seat 10: Whoookid23 ( $21.25 )
      Luckysmudj posts small blind [$0.25]
      BIGtilttt posts big blind [$0.50]
      ** Dealing down cards **
      Dealt to Luckysmudj [ 6c, 6d ]
      Whoookid23 folds
      Mait999 folds
      BridgeToHell folds
      elmasmini folds
      imdbst28 folds
      overneasy folds
      mike2953 raises [$1.25]
      Luckysmudj raises [$1.75]
      BIGtilttt folds
      mike2953 folds
      ** Summary **
      Luckysmudj did not show his hand
      Luckysmudj collected [ $3 ]

De speler Luckysmudj heeft dit meerdere keren bij hun gedaan (zie boven)...
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Jullie hebben echt helemaal gelijk. Ik heb ong. tegen elk van deze accounts 3000 handen gespeeld en ze spelen allemaal precies met dezelfde stats. Ik vond ze imo irritante gozers omdat ze zoveel 3-betten. Allemaal 3-betten ze ong. tussen de 4% en de 5%. Het grappige is ook dat ze nu niet meer aan de tafels zitten, allemaal niet! Terwijl zij bijna altijd aan de tafels zaten als ik er ook was. Hoe gaat 888 poker dit oplossen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      88poker is da account al aan het bekijken. Als blijkt dat het inderdaad bots zijn, dan zullen de accounts zeker bevroren worden.

Of ze ook communiceren welke accounts al dan niet bevroren werden: waarschijnlijk zullen ze daar niet per account op ingaan.
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Horemanske
      lol :P
      HEY! fkng niet grappig ja! :facepalm:

peace out & cherish the love :heart:
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      88poker is da account al aan het bekijken. Als blijkt dat het inderdaad bots zijn, dan zullen de accounts zeker bevroren worden.

Of ze ook communiceren welke accounts al dan niet bevroren werden: waarschijnlijk zullen ze daar niet per account op ingaan.
      Oké. Raar, dat ik hierover nooit serieus heb nagedacht. Wel frapant was natuurlijk dat deze accounts nooit in de chat hebben gepraat. En ik ben zeg maar een 'regular' op 888 poker op deze stakes, dus ken de meeste wel.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hmm, ik praat ook eigenlijk nooit in de chat.

Het is voor de zekerheid in ieder geval wel goed dat verdenkingen worden doorgegeven en deze door 888poker gecontroleerd worden. Anderzijds zou ik echter niet direct paniekeren wanneer iemand niets terug zegt in de chat ( :s_biggrin: ).
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      hmm, ik praat ook eigenlijk nooit in de chat.

Het is voor de zekerheid in ieder geval wel goed dat verdenkingen worden doorgegeven en deze door 888poker gecontroleerd worden. Anderzijds zou ik echter niet direct paniekeren wanneer iemand niets terug zegt in de chat ( :s_biggrin: ).
      Maar, ook niet als iemand wat aan je vraagt? Ik weet 100 procent zeker, dat ik wel een keer een paar dingen aan Liam vroeg.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Je kan chat ook uit hebben staan ... dan zie je gewoon niks meer verschijnen.
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Je kan chat ook uit hebben staan ... dan zie je gewoon niks meer verschijnen.
      Ja klopt, dit mag natuurlijk geen argument zijn. Maar ik moet wel zeggen, het is wel opvallend als alle 5 de accounts allemaal nooit in de chat hebben gepraat, en ik heb wel 5000 handen tegen ze gespeeld. Wellicht toeval, maar daar geloof ik niet in.
    • elmasmini
      elmasmini
      Bronze
      kan opvallend zijn dat ze nooit praten in de chat, maar het is nog opvallender dat ze allemaal de zelfde stats hebben. En dan niet alleen vvip en pfr maar bijna alle stats wtsd, agression, steal%, fold3bet, 3bet etc etc ..
      En heb van sommige meer dan 8000 handen op NL30/50 en bijv Konig24 ook op NL100 ...
      En het is veel spelers opgevallen er is niet voor niets een onderzoek bij 888 poker gestart en niet met de reden dat ze niet praten in de chat...
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elmasmini
      kan opvallend zijn dat ze nooit praten in de chat, maar het is nog opvallender dat ze allemaal de zelfde stats hebben. En dan niet alleen vvip en pfr maar bijna alle stats wtsd, agression, steal%, fold3bet, 3bet etc etc ..
      En heb van sommige meer dan 8000 handen op NL30/50 en bijv Konig24 ook op NL100 ...
      En het is veel spelers opgevallen er is niet voor niets een onderzoek bij 888 poker gestart en niet met de reden dat ze niet praten in de chat...
      Klopt ook. Het argument is natuurlijk ook dat ze met dezelfde stats spelen. Maar het viel me gewoon op dat ik die zweedse spelers nooit in de chat heb horen praten.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Die bots moeten met de botte bijl met wortel en tak worden uitgeroeid!

Gatver iedere keer deze verhalen, vorige keer op i-poker nu weer op 888..
      Wel goed dat 888 deze zaken serieus neemt!!!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik vind het echt kut dat ze zouden worden geband... Ze zijn makkelijk te abusen... Had het al langer door dat ze bots waren en speelde er dan ook zo tegen.

Echt kut dit:(
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      toeval of niet? al de genoemde namen zijn niet meer online... maar wel een nieuwe naam (althans voor mij) uit zweden.
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      toeval of niet? al de genoemde namen zijn niet meer online... maar wel een nieuwe naam (althans voor mij) uit zweden.
      Klopt, ik zie ze niet meer online. En ik heb ook een nieuwe naam gespot uit zweden. Naja, we moeten natuurlijk niet alle mensen uit Zweden over een kamp scheren, maar ik zal er op letten!
    • 1
    • 2