Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

== Everest Poker Weekly $1,000 Depositors Freerolls in November ==

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Onze eerste volgende weekly depositors freerolls bij Everest Poker zullen nu nog aantrekkelijker worden. Naast de prijzenpot van $1.000 maak je nu namelijk ook kans op een ticket voor de $50k Rebuy Toernooien!

Exclusieve Weekly Depositors Freerolls

Everest PokerEverest Poker zal 6 tickets toevoegen voor de $50K Rebuy tournaments op 20 en 27 november.

Prize pool: De spelers die op plaats 1 en 2 eindigen in onze freeroll zullen automatisch ingeschreven worden voor de $50K Rebuy op 20 of 27 november.

$1.000 depositors freeroll op 8 November - 2 tickets voor de $50K Rebuy op 20 November (waarde van ieder ticket: $50+$5)

$1.000 depositors freeroll op 15 November - 2 tickets voor de $50K Rebuy op 20 November (waarde van ieder ticket: $50+$5)

$1.000 depositors freeroll op 22 November - 2 tickets voor de $50K Rebuy op 27 November (waarde van ieder ticket: $50+$5)

$1.000 depositors freeroll op 29 November - (geen extra prijzen)

$50k Rebuy FAQ

Everest PokerWanneer start de $50k Rebuy op Everest?
      Alle grote GTD toernooien starten om 20:00.
      Je kunt dit schema bekijken via: deze link en ga vervolgens naar Promotions -> Daily Tournament Series & Schedule.

Is de $50k Rebuy een vast toernooi?
      Ja, dit toernooi is onderdaad van de "Prime Series" waarbij de buy-in en de gegarandeerde prijzenpot iedere week weer anders zijn.

Waar kunnen spelers het toernooi vinden?
      Open ed Everest Poker software en ga naar Scheduled Tournaments -> All.

Worden de twee winnaars automatisch ingeschreven voor de $50k Rebuy?
      Ja.

Alvast veel succes!
  • 1 antwoord
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Gelukkig zijn er nog gewone 50k's ook. Zodat ik mijn Gouden muntjes goed kan investeren :) Erg jammer dat het een rebuy is geworden vind ik persoonlijk! Dat kan een vis als ik echt niet aan.

Date Guaranteed Prize Pool Buy-in

November 13 $50k $109
      November 20 $50k Rebuy $55
      November 27 $50k Rebuy $55
      December 4 $75k $215
      December 11 $50k $109
      December 18 $50k Rebuy $55
      December 25 $50k Rebuy $55

Grtz. RocknRollAd, die zondag zijn shotje nog eens gaat wagen!