Verschil HM1-HM2

• videopress
      videopress
      Bronze
      Ik heb gisteren HM2 gekocht, maar ik had HM1 niet, dus ik weet het verschil niet echt zo goed. Is het veel beter?

ik ben er nog niet zo goed in thuis, iemand wat tips die me kunnen helpen om te beginnen?
      bijvoorbeeld bij het instellen van de HUD ?
  • 6 antwoorden
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Werkt HM2 niet op pokerstars ofzo ? ik vind dit niet terug bij mij
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Iedereen zegt agression factor, maar wat wil dit cijfer eiglijk zeggen? wat is hoog ? wat is laag
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      omdat ik het zo zielig vind dat je maar tegen jezelf bezig bent zal ik eens een paar dingen uitklaren :D

1) het verschil tussen HM1 en HM2 exact weet ik niet (dat moet snel gegoogeled zijn, dus laat ik aan jou over), maar de meest uitsprekende verschillen tussen de 2 versies zijn natuurlijk op de eerste plaats enorme stappen voorwaarts op gebied van Lay-Out. Alles is wat mooier geworden, wat meer knopjes ipv menu's en submenu's, kleurtje hier, kleurtje daar,...
      op de tweede plaats zijn er veel van de opties die ook al mogelijk waren in HM1 iets makkelijker te vinden in HM2. Veel van de filters die je nu kan loslaten op de handen waren voordien veel verder te zoeken, nu zijn ze meestal te vinden met enkele muisklikken.
      Voor de rest van de verschillen raad ik je aan eens een beetje te zoeken op google...

2) Instellen van het hud wordt enorm goed gedaan in deze post:

Het gebruiken van stats in je HUD

daarom lijkt het mij een aanrader daar eens een kijkje te nemen en daar je vragen meteen te posten. Dat maakt dit forum alleen maar overzichtelijker, anders zitten we hier met eindeloos aantal van deze threads ;)

3) Een aanrader zijn ook de filmpjes die gemaakt zijn met de lancering van HEM2, alle 2 te bekijken als Basic (das dus al geen probleem ivm status ;) )

Video 1
      Video 2

Ook zijn er 2 artikels over stats, maar die verlangen Silver Status...

Stats: Basic
      Stats: Interpretatie

Als er verder nog iets te vragen is, just shoot...
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Alvast thank you very much :)
      heb jij het ook ?
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ja ik heb ook HM2, het werkt veel prettiger en toch gebruik ik het veel te weinig :p ik zou echt meer men sessies herzien ipv het enkel te gebruike voor men stats :D
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Op wat speel jij ?